Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 i stua? Har en ganske stor stue med store vinduer. Har fått anbefalt marrakesh og synes den ser fin ut, men er redd for at det blir litt mørkt? Kalk virker også fin. Hva sier dere som har eller kjenner noen som har disse fargene, evt en annen fin farge til en moderne stue. Anonymous poster hash: adec6...010
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Vi har kalk. Super fin syns jeg da
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Marrakesh er blitt veldig, veldig vanlig her. Svigermor på 70 vil ha mannen min til å male stua hennes med den, faktisk. Anonymous poster hash: 2c719...76c
anonomous Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Kalk har vi og. Elsker den. Lun farge men ikke for mørk. Skulle jeg hatt marrakesh ville jeg hatt bare en vegg med den.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 Har også kalk på veggene. Veldig fin! Anonymous poster hash: 07af8...37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå