Gå til innhold

Hvor mye har du/dere arvet gjennom livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting enda, heldigvis. Kommer til å arve fra mamma, men pappa har pant i barndomshytta innbakt lånet på konas nye hus, så der er det nok ingenting å hente. 

Anonymous poster hash: a19f5...cc6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg arvet et gullarmbånd etter bestemor og et kaffeservice etter mormor. 

Anonymous poster hash: 8ab5f...1c4
Skrevet

Vi har arvet/fått forskudd på arv ca 1 mil. I tillegg har vi fått overtatt en liten hytte (forskudd på arv)

Anonymous poster hash: acd11...919
Skrevet

100 000,- Er 38 år.

Anonymous poster hash: bc31c...574
Skrevet

Ingenting. Kommer til å arve mye (10 millioner+) en dag, men håper det blir lenge til.

Anonymous poster hash: 87762...c9c

Skrevet

20 000 kr da aksjer ble solgt. Alle er ellers i live, heldigvis :) Håper de lever mange år til, både besteforeldre og foreldre.

Anonymous poster hash: bfd61...514

Skrevet

Moren min døde i sommer så jeg venter på 4 millioner i arv, ville heller hatt mamma her :-(

Anonymous poster hash: 8e8c1...038

Skrevet

Fått mye gaver av mamma oppigjennom, må vel kalles forskudd på arv (er enebarn), arvet mye klær etter kusiner da jeg var lita og har arvet et par ting etter farmor og bestemor med stor affeksjonsverdi.

Håper det er så lenge til jeg får penger i arv at de kan gå rett til ungene mine, kun mine foreldre å arve etter. Min far har en eldre, dement tante som har en del verdier, men der tror jeg det er et par slektninger som tripper så etter arven at jeg nesten håper det dukker opp et testamente som gir alt til FOD eller noe, selv om min far også kommer til å arve en del :catmilk:

Skrevet

En lampe i keramikk fra en avdød onkel er det jeg har arvet hittil i mine 38 år.

Anonymous poster hash: 12e6a...03e

Skrevet

Ingenting. Alle besteforeldre døde før jeg var født, og foreldrene min eier ikke nåla i veggen. Søsteren og jeg er de eneste med økonomisk sans i familien og er innstilt på å betale begravelsen til foreldrene våre.

Mannen fikk 100.000 og barna 25.000 da beste-/oldemor døde.

Anonymous poster hash: bf6a8...a9a
Skrevet

Jeg har arvet et loft stappfult av alt familien ikke har kastet, men heller ikke har villet ha fremme, de siste 100 årene. Det er en salig blanding av gamle klær, møbler, dyner, bøker, dekketøy, ryggsekker, barnetegninger, skolebøker osv.

Anonymous poster hash: fabea...901
Skrevet

Jeg har noen småting etter pappa som kun har sentimental verdi - en fiskekniv, en tollekniv og en pokal blant annet.

Fikk rundt 60000 + noen ting han eide når farfar døde, min del av pappas arv.

Har fått noen småting av mamma etter mormor, kun sentimental verdi

Anonymous poster hash: acc57...e3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...