Gå til innhold

Ang urinprøve til EL-test!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal altså ta EL test på ettermiddagen, men jeg har ganske utvanna urin da jeg drikker mye ila en dag. Hvor lenge skal jeg holde meg fra å gå på do før urinen er konsentrert nok til å slå ut på test?

Har googla, men finner ikke svar 🙏🏻😏

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144235302-ang-urinpr%C3%B8ve-til-el-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, okei 😊 Kanskje rett å slett EL er forsinket eller noen dager senere enn jeg trodde 😏 Testen er svak positiv, tidligere blenda hvit. Men vet jo at strekene skal være minst like sterke...

Endret av Frida00

Jeg får super positiv på utvannet ettermiddags urin , tror det er veldig vanlig! Har man El så slår den ut selv om det bare er en halvtime siden man tisset sist... hvertfall mine... kan bare såvidt skvette litt I en kopp og den blir positiv med engang

Jeg får super positiv på utvannet ettermiddags urin , tror det er veldig vanlig! Har man El så slår den ut selv om det bare er en halvtime siden man tisset sist... hvertfall mine... kan bare såvidt skvette litt I en kopp og den blir positiv med engang

Samme her :) vet alltid at den er positiv når jeg har stukket den i urin og teststreken kommer før kontrollstreken! Samme om jeg tisset for 30 min siden bare.

Anonymous poster hash: d55c1...6d8

Da stoler jeg på dere, og konkluderer med at jeg rett å slett ikke har fått EL enda! 😊 men gu så sein! Og når testen blir positiv er det jo enda opptil flere dager før egget faller.. Blir nok sølibat ei uke etter dette her 😜 Vi kan jo ikke unngå å føle at vi mååå ha sex nå når det går mot EL, så her er vi i gang 🙈😄

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...