Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Noen som har oppskrift på en nydelig sitronkake som jeg kan bake til mannen min sin bursdag 😊? Han er VELDIG glad i sitron! Anonymous poster hash: 46539...a87
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 http://www.detsoteliv.no/oppskrift/sitronkladdekake Dette er den beste i hele verden, jeg lover. Den ser kjedelig ut og er latterlig enkel å lage, men smaker helt nydelig hvis du får til den kladdete konsistensen Jeg serverer med pisket krem og jordbær, og når gjestene har gått, spiser jeg rester rett fra fatet! Anonymous poster hash: ab4e3...098
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Så rart jeg har nettopp satt meg ned etter å ha satt sitronkaken i ovnen - til min manns bursdag det er hans favorittkake også. 150 g smør 300 g sukker - piskes hvitt 3 egg 300 g hvetemel 2 ts bakepulver Skrell og saften av 1 sitron (jeg bruker som regel bare saften siden jeg ikke gidder å raspe sitronskrell) 1 liten kopp melk (ca 2 dl) 150 grader i 50 minutt. Pyntes med melisglasur. Nydelig og lettvint. Anonymous poster hash: e2719...60f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Så rart jeg har nettopp satt meg ned etter å ha satt sitronkaken i ovnen - til min manns bursdag det er hans favorittkake også. 150 g smør 300 g sukker - piskes hvitt 3 egg 300 g hvetemel 2 ts bakepulver Skrell og saften av 1 sitron (jeg bruker som regel bare saften siden jeg ikke gidder å raspe sitronskrell) 1 liten kopp melk (ca 2 dl) 150 grader i 50 minutt. Pyntes med melisglasur. Nydelig og lettvint. Anonymous poster hash: e2719...60f Bruk gjerne sitronsaft når du lager melisglasuren. Og så er det bedre med sitronskall i kaken, synes jeg ihvertfall Anonymous poster hash: 62baa...533
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Så moro 😄 Tusen takk for oppskrifter..får tenke litt på hvilken der blir 👌 Anonymous poster hash: 46539...a87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå