Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Jeg får panikk om det ligger ting overalt på kjøkkenet!Og med 4 barn MÅ jeg ha kontroll!🙊Å begynne å lage mat i rot er ikke gøy!🙈Sikkert noen som har kontroll som også har det rotete...👍 Anonymous poster hash: 1fd33...b81
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Her er det rimelig strøkent Rot er uhygenisk. Anonymous poster hash: a4fa5...919
Ayn Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Nei, forsøker å unngå det. Blir også stresset av mye rot.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 Ja det er sant, samler mye støv og er uhygenisk!har bare kaffetrakter, duker med fine lysestaker på og blender på benkene...har stort kjøkken og jeg elsker det😃👍 Anonymous poster hash: 1fd33...b81
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 Flaut å si det, men det flyter over på kjøkkenet nå... Unnskyldningen er at vi er midt i en sorgprosess akkurat nå. Men har tatt oss i nakken nå og startet "befri kjøkkenet" Anonymous poster hash: 8e50d...6a0
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Uff klem til deg😔da er det virkelig lov å ikke ha alt på stell.Mye bedre å la kropp og sinn komme seg😔 Anonymous poster hash: 1fd33...b81
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #7 Skrevet 8. september 2015 Nei, ikke så mye rot, men jeg synes fort det blir mye ting likevel slik at et ser litt rotete ut selv om det ikke er rot. Ok, skikkelig dårlig forklart, hehe, men vi har f.eks. kafetrakter og boks med kaffepulver i, så skjærebrett hvor brødkniven og ostehøvel ligger, og gjerne et brød og kanskje rester fra noen bagetter. Videre står det en vannmugge, en skål, et stativ til kniver, et til øser osv, et toastjern, kurv til ladere osv. Vi har et stort kjøkken med veldig mye benkeplass, men jeg synes likevel de ofte ser fullt ut. i har også fire barn. Anonymous poster hash: 49801...618
*Nøtta* Skrevet 8. september 2015 #8 Skrevet 8. september 2015 Aldri. Av all slags rot, er en rotete kjøkkenbenk det verste jeg vet. Æsj! Bare tanken på å begynne å lage mat innimellom papirrusk og skitne kopper og kar... blæh! Om oppvaskkummen mot formodning skulle være full en dag, blir den allitd tømt før middagen blir påbegynt.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #9 Skrevet 8. september 2015 Ikke en ting. Alle kjøkkenmaskiner har sine egne plasser i hyller som trekkes ut ved behov, og det står ingenting på kjøkkenbenken. Anonymous poster hash: 82a5c...207
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #10 Skrevet 8. september 2015 Uff klem til deg😔da er det virkelig lov å ikke ha alt på stell.Mye bedre å la kropp og sinn komme seg😔 Anonymous poster hash: 1fd33...b81 Takk for det <3 Anonymous poster hash: 8e50d...6a0
Førstemann Skrevet 8. september 2015 #11 Skrevet 8. september 2015 Som regel veldig lite. Har et knivstativ og en kurv med ladere + en radio. Det er derimot ofte noe ren oppvask i oppvaskkummen (den ene). Har et litt høyt skap som dessverre mannen bruker til å legge fra seg alskens mulig rusk og rask på. Han krever stadig "rene flater" men det gjelder tydeligvis ikke hans ting og akkurat det skapet. *grrrrr*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå