Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Har en på høyreside som har vokst en del og er nå vond! Men jeg er forkjøla, så tenkte det var derfor..har bare aldri opplevd det før, så tenkte å høre her Vanlig? Ikke vanlig? Anonymous poster hash: 82a0f...89f
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Jeg vet jeg hadde det for noen år siden, men husker ikke om det var før eller etter jeg fikk kyssesyken. Etterpå, mens viruset fremdeles var aktivt i kroppen min så hadde jeg hovne lymfeknuter flere steder. Har du lymfeknuter flere steder bør du gjerne få sjekket det hos lege, ev. også ta prøver for å utelukke kyssesyken. Ta en telefon til legekontoret og hør med dem. God bedring Anonymous poster hash: c2de6...6a1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 Takk for svar Blir man ikke veldig dårlig av kyssesyken? Føler meg ikke syk, bare litt tett i trynet Kan vel uansett gi det til forkjølelsen går over før jeg bekymrer meg, kanskje? Hi Anonymous poster hash: 82a0f...89f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå