Gå til innhold

Mensen som varer 2 dager, så pause på 1-2 dager OGSÅ blødning igjen?

Anbefalte innlegg

Rare rare syklus.. sånn har det vært de siste mnd etter MA i vår. 😬 Føler det er noe kluss og at det gjør det vanskelig å bli gravid igjen. Noen av dere prøvere som har så rar syklus?

Anonymous poster hash: 11fdd...60a

Fortsetter under...

Jeg hadde veldig rar mens for 1 år tilbake i tid. Da kunne jeg ha mensen 2-3 dager og nærmere 60 dager uten for så å få det 1 uke så gikk det en uke hvor jeg ikke fikk så kunne jeg plutselig blø i 3 uker i strekk. Veldig merkelig syklus kom meg aldri til lege for å finne ut hva som var galt men nå har den blitt stabil igjen og hvert det ca 1 år. Men hadde den merkelige sykluser min i kanskje 2-3 år... Var ikke prøver den gang, men tror at noen ganger så blir de bare litt ustabile for perioder.

Jeg hadde veldig rar mens for 1 år tilbake i tid. Da kunne jeg ha mensen 2-3 dager og nærmere 60 dager uten for så å få det 1 uke så gikk det en uke hvor jeg ikke fikk så kunne jeg plutselig blø i 3 uker i strekk. Veldig merkelig syklus kom meg aldri til lege for å finne ut hva som var galt men nå har den blitt stabil igjen og hvert det ca 1 år. Men hadde den merkelige sykluser min i kanskje 2-3 år... Var ikke prøver den gang, men tror at noen ganger så blir de bare litt ustabile for perioder.

Huff, det hørtes kjipt ut😡😣. Tre uker i strekk er lenge!😧

Det er så kjedelig når man aldri vet når den starter opp igjen heller...😰😟😰

Anonymous poster hash: 11fdd...60a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...