Gå til innhold

Søsken med samme forbokstav

Anbefalte innlegg

Vi har to jenter fra før som har forskjellig forbokstav. Veldig greit synes jeg, med tanke på merking av ting og sånn. Da skriver vi ofte bare forbokstaven. Men nå venter vi en lillebror, og har falt helt for et navn som begynner på A, noe som minstejenta vår også gjør. Den andre søsteren har en annen bokstav. Har alltid sagt at mine barn skal få en egen bokstav, først og slett frodi jeg ofte synes det høres best ut.. Føler på en måte at det blir litt feil med to barn på A og den eldste har en egen bokstav.

Navnet passer godt til søstrene.

Ja, hva synes dere?

Anonymous poster hash: 3b0e9...d34

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144235112-s%C3%B8sken-med-samme-forbokstav/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte som deg! Men da nr fire kom ble det et fornavn med samme bokstav til en av søsknene. Tenker aldri mer på det! Det er jo viktigst å velge det fineste navnet! Synes det var et flott forslag å ha et navn til med forbokstaven til det andre søskenet!!! ;-)

Annonse

Det har vi faktisk ikke tenkt på.. Godt forslag! Jeg er veldig glad i mellomnavn, og storesøstrene har også mellomnavn så tenkte lillebror også skulle ha det.. Må se litt etter mellomnavn på L da, så han muligens får bokstavene til begge søstrene :-) Takk for godt forslag!

HI

Anonymous poster hash: 3b0e9...d34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...