Gå til innhold

Hvor mye trekker man fra om man veier seg med klær?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvis hvert gram er så viktig for deg så får du begynne å veie deg naken, eller så får du veie klærne dine når du kler av deg i kveld så vet du jo hvor mye du må trekke fra!

Anonymous poster hash: 73193...344

Annonse

Her lukter det spiseforstyrrelse. Kast vekta!

Anonymous poster hash: c9e99...748

Har ikke vekt, det står en på jobb.. Veier meg ikke naken der. Dessuten vet du ikke høyden min. 54 kg er ikke ekstremt tynn..

Anonymous poster hash: 8b98b...350

Jeg pleier å trekke fra 1 kg.

Anonymous poster hash: 0696a...30c

Haha

Anonymous poster hash: 31b48...642

Nå ble jeg nysgjerrig på hvorfor du lo, for 1kg pleier jeg også å trekke fra. Har du på deg jeans, genser, sko osv. kommer du raskt over en kg ekstra.

Anonymous poster hash: e2de9...7a0

• 4 år senere...
  • 3 måneder senere...
På 7.9.2015 den 13.00, Anonym bruker skrev:

Veier 54,1. Har en haremsbukse, college genser, truse, sokker og bh på :) 500 gram er kavdkhe litt mye å trekke fra?

Jeg trekker fra ca. Tre  kilo. Det er vel sånn passe.  

På 7.9.2015 den 14.14, Anonym bruker skrev:

Alle gram spille en rolle vettu 😉

Men husker du å tisse før du veier deg? Dessuten spiller hormoner inn og avgjør hvor mye vann som lagres osv. Hvis du ikke er proffbokser o.l., bør ikke dette ha noe å si. 

Anonymkode: c0b0c...afc

20 minutter siden, jaeols skrev:

T-skjorte, dongeribukse og mer til veier nok en del. Så tre kilo stemmer vel godt. Går vekten opp når du bruker Tostran? 

Meldte du deg inn for å ta opp igjen en tråd fra 2015? 

Anonymkode: 09762...c77

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Meldte du deg inn for å ta opp igjen en tråd fra 2015? 

Hva? Jeg har ikke vært utmeldt! Er det plutselig ikke lov å skrive innlegg fordi du ikke liker det? Nå må du ta deg sammen! 

6 minutter siden, jaeols skrev:

Det er fullt mulig å henge seg på en tråd fra 2015, ingen regler som forbyr det. Folk irriterer seg for alt. Og forumet er for alle. 

Som regel så fungerer det dårlig å dra opp gamle tråder hvis man ønsker tips eller svar, for mange gidder ikke å engasjere seg i gamle tråder og ende opp med å svare på gamle innlegg. Det er mye bedre å lage en ny tråd selv, med en overskrift som er rettet mot det man lurer på.

Anonymkode: a088f...a00

13 minutter siden, jaeols skrev:

Hva? Jeg har ikke vært utmeldt! Er det plutselig ikke lov å skrive innlegg fordi du ikke liker det? Nå må du ta deg sammen! 

Du har 8 innlegg hvor av 5 er i denne tråden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...