Gå til innhold

Så dyre barnesko!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på overgangssko til bhg. Billigste jeg finner koster 500kr. Det er mye for meg altså. Ville egentlig ha Ponnysko, men de jeg så på Eurosko koster jo 799kr. Hva er greia med de prisene? Koster jo mer enn mine egne sko :P så på shoeday at de har noen "visstnok vanntette" til 499kr. Vesla har 1 par ponnysko kjøpt i våres som passer, men de er så slitte at de ikke er vanntette lenger.

Hva ville dere gått for? Tips til billige sko? Gsport driver og flytter her jeg bor, så de har ikke åpent. Har tilgang på xxl, eurosko, shoeday, din sko..

Anonymous poster hash: d6e61...cf4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på overgangssko til bhg. Billigste jeg finner koster 500kr. Det er mye for meg altså. Ville egentlig ha Ponnysko, men de jeg så på Eurosko koster jo 799kr. Hva er greia med de prisene? Koster jo mer enn mine egne sko :P så på shoeday at de har noen "visstnok vanntette" til 499kr. Vesla har 1 par ponnysko kjøpt i våres som passer, men de er så slitte at de ikke er vanntette lenger.

Hva ville dere gått for? Tips til billige sko? Gsport driver og flytter her jeg bor, så de har ikke åpent. Har tilgang på xxl, eurosko, shoeday, din sko..

Vet ikke om du har skoringen, men de har Barnas dager på onsdag-lørdag og selger da 2 for 1. Vi har ofte kjøpt Timberland overgangsko på XXL. De er gode og har pleid å koste 349 kr.

Anonymous poster hash: 3dd42...837

Skrevet

Har du prøvd å impregnere de skoene du har først?

Anonymous poster hash: 0674d...475

Skrevet

Hva ville dere gått for? Tips til billige sko? Gsport driver og flytter her jeg bor, så de har ikke åpent. Har tilgang på xxl, eurosko, shoeday, din sko..Anonymous poster hash: d6e61...cf4

Vet ikke om du har skoringen, men de har Barnas dager på onsdag-lørdag og selger da 2 for 1. Vi har ofte kjøpt Timberland overgangsko på XXL. De er gode og har pleid å koste 349 kr. Anonymous poster hash: 3dd42...837

Har dessverre ikke skoringen, nei. Hmm.. Timberland overgangssko?

Skrevet

Ser på overgangssko til bhg. Billigste jeg finner koster 500kr. Det er mye for meg altså. Ville egentlig ha Ponnysko, men de jeg så på Eurosko koster jo 799kr. Hva er greia med de prisene? Koster jo mer enn mine egne sko :P så på shoeday at de har noen "visstnok vanntette" til 499kr. Vesla har 1 par ponnysko kjøpt i våres som passer, men de er så slitte at de ikke er vanntette lenger.Hva ville dere gått for? Tips til billige sko? Gsport driver og flytter her jeg bor, så de har ikke åpent. Har tilgang på xxl, eurosko, shoeday, din sko..Anonymous poster hash: d6e61...cf4

Har du prøvd å impregnere de skoene du har først? Anonymous poster hash: 0674d...475
Ja, men det har gått av. Det ytterste laget er vekk uansett. Vet ikke om mitt barn er ekstra aktivt eller om det er normal slitasje

Skrevet

Xxl har stort utvalg av gode og billig(ere) sko.

Bor du i nærheten av outlet på Vestby så kan det være verdt og ta en titt der :-)

Skrevet

Xxl har stort utvalg av gode og billig(ere) sko.

Bor du i nærheten av outlet på Vestby så kan det være verdt og ta en titt der :-)

bor i nærheten. Men har ikke bil! :P

De hadde sikkert hatt noen gode tilbud der ja.

Skrevet

Ja, akkurat nå har de tilbud på bl.a overgangssko :-)

Skrevet

Skoringen sitt 2 for 1 tilbud gjelder på nettsiden også, da kan du kjøpe f.eks en overgangssko og en vintersko for prisen av en.

Jeg handler der hvert år, har to jenter så jeg trenger jo to par, og får de til halv pris. Genialt :)

http://www.skoringen.no/barnas-dag/

Anonymous poster hash: dd020...461
Skrevet

Skoringen sitt 2 for 1 tilbud gjelder på nettsiden også, da kan du kjøpe f.eks en overgangssko og en vintersko for prisen av en. Jeg handler der hvert år, har to jenter så jeg trenger jo to par, og får de til halv pris. Genialt :) http://www.skoringen.no/barnas-dag/ Anonymous poster hash: dd020...461

Det er bra :) men jeg trenger skoene nå. Regner med de har frakttid osv

Skrevet

Skoringen sitt 2 for 1 tilbud gjelder på nettsiden også, da kan du kjøpe f.eks en overgangssko og en vintersko for prisen av en.

Jeg handler der hvert år, har to jenter så jeg trenger jo to par, og får de til halv pris. Genialt :)

Er vel ikke overgangssko i utvalget der?:/

Anonymous poster hash: 5dff8...8a6

Skrevet

Hva et egentlig overgangssko?

Vi har vanntette joggesko og tenkte ikke å kjøpe noe mer før det er tid for vintersko og cherrox.

Anonymous poster hash: 281eb...3cd

Skrevet

Hva et egentlig overgangssko?

Vi har vanntette joggesko og tenkte ikke å kjøpe noe mer før det er tid for vintersko og cherrox.

Vi har heller ikke hatt noe annet enn et par litt solide joggesko og støvler frem til det er på tide med vintersko og cherrox, aldri hatt noe overgangssko...

Skrevet

Hi her.

Ser etter vanntette sko. Samme det hva de heter, så lenge de er vanntette..... Men ser ut til at jeg må bla opp 500kr for sko.

Skrevet

Jeg tror de mener type tursko når de sier overgangssko. en litt grøvre joggesko som er vantett?

Anonymous poster hash: fa4fd...e56
Skrevet

Jeg tror de mener type tursko når de sier overgangssko. en litt grøvre joggesko som er vantett?

Anonymous poster hash: fa4fd...e56

Ja det er i hvert fall det vi mener her... En joggesko med goretex som gjerne er litt høyere enn vanlig joggesko.

Anonymous poster hash: e1671...929

Skrevet

Hi her.

Ser etter vanntette sko. Samme det hva de heter, så lenge de er vanntette..... Men ser ut til at jeg må bla opp 500kr for sko.

Ja, hva tenker du at et par vanntette, gode sko skal koste? Det koster jo endel for materiale og montering. Hadde du tenkt det skulle være gratis med barn? At andre skal betale for deg? At andre skal gå ned i lønn, at skobutikkene skal sponse deg og ikke tjene penger, fordi du skal slippe unna?

Anonymous poster hash: 6fe27...032

Skrevet

Hi her.Ser etter vanntette sko. Samme det hva de heter, så lenge de er vanntette..... Men ser ut til at jeg må bla opp 500kr for sko.Anonymous poster hash: d6e61...cf4

Ja, hva tenker du at et par vanntette, gode sko skal koste? Det koster jo endel for materiale og montering. Hadde du tenkt det skulle være gratis med barn? At andre skal betale for deg? At andre skal gå ned i lønn, at skobutikkene skal sponse deg og ikke tjene penger, fordi du skal slippe unna?  Anonymous poster hash: 6fe27...032
Idiot

Skrevet

Hi her.

Ja, hva tenker du at et par vanntette, gode sko skal koste? Det koster jo endel for materiale og montering. Hadde du tenkt det skulle være gratis med barn? At andre skal betale for deg? At andre skal gå ned i lønn, at skobutikkene skal sponse deg og ikke tjene penger, fordi du skal slippe unna?

Å herrefred! Ta deg en bolle!

Skrevet

Hi her.Ser etter vanntette sko. Samme det hva de heter, så lenge de er vanntette..... Men ser ut til at jeg må bla opp 500kr for sko.Anonymous poster hash: d6e61...cf4

Ja, hva tenker du at et par vanntette, gode sko skal koste? Det koster jo endel for materiale og montering. Hadde du tenkt det skulle være gratis med barn? At andre skal betale for deg? At andre skal gå ned i lønn, at skobutikkene skal sponse deg og ikke tjene penger, fordi du skal slippe unna?  Anonymous poster hash: 6fe27...032
Idiot

Vel, det er nå den der "jeg vil ha alt billigst mulig uansett, megmegmeg!" som gjør at lokalbutikker skvises ut av markedet, som gjør at kjeder tar overhånd. Det gjør ogsår at billig arbeidskraft i utviklingsland (les: barnearbeid og utnyttelse), og bruk av billigst mulige materialer (dvs masse skadelige stoffer) blir populært. 

Vil man ha kvalitet må man betale for deg, og man må betale det ting koster. Man kommer ikke utnyttelse av folk og natur til livs ved å bare tenke "MEG! BILLIG! NÅ!"

Skrevet

IdiotAnonymous poster hash: d6e61...cf4

Vel, det er nå den der "jeg vil ha alt billigst mulig uansett, megmegmeg!" som gjør at lokalbutikker skvises ut av markedet, som gjør at kjeder tar overhånd. Det gjør ogsår at billig arbeidskraft i utviklingsland (les: barnearbeid og utnyttelse), og bruk av billigst mulige materialer (dvs masse skadelige stoffer) blir populært.  Vil man ha kvalitet må man betale for deg, og man må betale det ting koster. Man kommer ikke utnyttelse av folk og natur til livs ved å bare tenke "MEG! BILLIG! NÅ!" Anonymous poster hash: 6fe27...032
Du har ikke fått med deg at pris og kvalitet ikke henger sammen nødvendigvis? Jeg betaler gjerne 800kr for sko til et ELDRE barn der skoene er av kvalitet og kan brukes vår og høst i 1 år. Men jeg får kun brukt disse skoene i høst, dvs et par måneder, da er 800kr for mye synes JEG.

Men kommer til å betale 500kr for sko, så slapp av. Kunne dratt på europris og funnet noe dritt til 199kr sikkert, men :)

Skrevet

Vi har brukt timberland goretex-sko i "alle år" til vår på 7,5 år. Kjøper dem som regel på xxl. Kjøper når det er på tilbud en størrelse eller to større enn de hun bruker for tiden (de kan jo brukes hele året).

Anonymous poster hash: be7e5...bd9
Skrevet

IdiotAnonymous poster hash: d6e61...cf4
Vel, det er nå den der "jeg vil ha alt billigst mulig uansett, megmegmeg!" som gjør at lokalbutikker skvises ut av markedet, som gjør at kjeder tar overhånd. Det gjør ogsår at billig arbeidskraft i utviklingsland (les: barnearbeid og utnyttelse), og bruk av billigst mulige materialer (dvs masse skadelige stoffer) blir populært.  Vil man ha kvalitet må man betale for deg, og man må betale det ting koster. Man kommer ikke utnyttelse av folk og natur til livs ved å bare tenke "MEG! BILLIG! NÅ!" Anonymous poster hash: 6fe27...032
Du har ikke fått med deg at pris og kvalitet ikke henger sammen nødvendigvis? Jeg betaler gjerne 800kr for sko til et ELDRE barn der skoene er av kvalitet og kan brukes vår og høst i 1 år. Men jeg får kun brukt disse skoene i høst, dvs et par måneder, da er 800kr for mye synes JEG.

Men kommer til å betale 500kr for sko, så slapp av. Kunne dratt på europris og funnet noe dritt til 199kr sikkert, men :)

Såklart gjør det ikke det, men som regel er det en viss sammenheng. At brukstiden blir kortere gjør jo ingen forskjell på de utgiftene produsentene og selgerene har, så det er irrelevant. At du synes det er mye penger forandrer jo ikke på det faktum at det koster det det koster i produksjon, og de som selger dem har utgifter de skal dekke. 

Ja, du kan gå og kjøpe noe dritt, men da er du med på å støtte utnyttelse av jorden og arbeiderne, så bra at du ikke gjør det! :)

Skrevet

Vet ikke helt hva "overgangssko" er, men vi kjøpte nye goretex til 499 på XXL nettopp. De virker kjempegode.

Anonymous poster hash: 472f8...dc9

Skrevet

De på shoeday er ihvertfall bra, kjøpte de vanntette der i våres og de er like vanntette ennå. Husk å impregnere.

Anonymous poster hash: 74065...ac8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...