Gå til innhold

dere som har hatt skyggestrek

Anbefalte innlegg

hei jenter

dere som har hatt skyggestrek på tester, har dette alltid resultert i positiv test senere?

jeg testet med en billigstrimmel i går kveld, og fikk en tydelig skyggestrek(mannen så den også),riktig nok litt etter at tiden, men innnen 10 minutter. Dette var min siste test, så har ikke fått tatt en ny med morgenurin.. har aldri fått skyggestrek noen gang i de 1,5 årene vi har prøvd å få nummer to, så er litt spendt hva som skjer denne uken.. IKM er på fredag, og da håper jeg at tanta holder seg laaaaangt unna :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144235031-dere-som-har-hatt-skyggestrek/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jenter

dere som har hatt skyggestrek på tester, har dette alltid resultert i positiv test senere?

jeg testet med en billigstrimmel i går kveld, og fikk en tydelig skyggestrek(mannen så den også),riktig nok litt etter at tiden, men innnen 10 minutter. Dette var min siste test, så har ikke fått tatt en ny med morgenurin.. har aldri fått skyggestrek noen gang i de 1,5 årene vi har prøvd å få nummer to, så er litt spendt hva som skjer denne uken.. IKM er på fredag, og da håper jeg at tanta holder seg laaaaangt unna :D

Har du EL tester, blir dei fort positiv er det håp.

Skyggestrek slår ut beggeveger positiv el negativ.

Anonymous poster hash: cbc93...473

Jeg hadde skyggestrek forrige periode ca. 9/10 dpo og den ble sterkere nærmere iKM. Jeg mistet dessverre 4+3, men det er ikke poenget. Skyggestrek kan fint bety et levedyktig svangerskap. Beste er å teste om 2 dager, da har hcg rukket å fordoble seg :)

Annonse

Jeg fikk svak svak skyggestrek for to dager siden, 2 dager Før ikm. Og etter tidsfristen.. Så svak at jeg var i tvil om øynene tullet med meg...har sett den liksomstreken Før uten å Være gravid. I dag var den fortsatt svak men nå er jeg ikke i tvil lengre, den er positiv.

oppdatering: positiv test nå ikveld Gravid 1-2 lyser mot meg, kan nesten ikke tro det :D må teste i morgen tidlig for å være sikker, ikm i morgen. etter 1,5 år med negative tester tror jeg at det kommer til å ta litt tid før det synker inn.. :D

Annonse

hei jenter

Skyggestrek slår ut beggeveger positiv el negativ.

Tenker du at en kan teste tidligere med EL test enn G test? Har begge liggende i strips versjon 😁

hei jenter

Skyggestrek slår ut beggeveger positiv el negativ.Anonymous poster hash: cbc93...473

Tenker du at en kan teste tidligere med EL test enn G test? Har begge liggende i strips versjon

På ikm dagen blir el tester positiv etter ca 10 sek. Det vart min og på 10 dpo vart den positiv etter 30 sek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...