Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Ble litt nysgjerrig nå som jeg drev og flyttet solbær- og stikkelsbærbuskene mine. Hvor mange busker har dere av solbær, rips og stikkelsbær? Jeg har 2 stikkelsbær + en stikling, 5 solbær som ikke har gitt noe særlig avling hittil (derfor ble de flyttet) og 2 rips. Men skal kjøpe 1-2 ripsbusker neste år når utvalget i sorter er bedre. Anonymous poster hash: 5a9b7...e41
Tipp topp Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Har nå: 1 solbær 1rips 2 stikkelsbær 3 blåbær 3 honningbær, men de har det ikke blitt noe bær på enda 3 bringebær
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Har nå: 1 solbær 1rips 2 stikkelsbær 3 blåbær 3 honningbær, men de har det ikke blitt noe bær på enda 3 bringebær Honningbær? Har bringebær også. Og blåbær, tyttebær og krekling har vi i skauen rett bak garasjen. Og 4 svartsurbær men de bruker jeg ikke til noe - de ble plantet i sin tid som prydplanter. Anonymous poster hash: 5a9b7...e41
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Har nå: 1 solbær 1rips 2 stikkelsbær 3 blåbær 3 honningbær, men de har det ikke blitt noe bær på enda 3 bringebær Hva er honningbær? Anonymous poster hash: a991c...d7c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 ... Anonymous poster hash: 5a9b7...e41
Tipp topp Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Har nå: 1 solbær 1rips 2 stikkelsbær 3 blåbær 3 honningbær, men de har det ikke blitt noe bær på enda 3 bringebær Hva er honningbær? Anonymous poster hash: a991c...d7c Honningbær likner litt på blåbær, men er litt mer sylinderformet. http://www.bakker-norge.com/artikkel/honningbaer/
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Har nå: 1 solbær 1rips 2 stikkelsbær 3 blåbær 3 honningbær, men de har det ikke blitt noe bær på enda 3 bringebær Hva er honningbær? Anonymous poster hash: a991c...d7c Honningbær likner litt på blåbær, men er litt mer sylinderformet. http://www.bakker-norge.com/artikkel/honningbaer/ Det har jeg aldri sett før Er de gode? Anonymous poster hash: a991c...d7c
Tipp topp Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Har nå: 1 solbær 1rips 2 stikkelsbær 3 blåbær 3 honningbær, men de har det ikke blitt noe bær på enda 3 bringebær Hva er honningbær? Anonymous poster hash: a991c...d7c Honningbær likner litt på blåbær, men er litt mer sylinderformet. http://www.bakker-norge.com/artikkel/honningbaer/ Det har jeg aldri sett før Er de gode? Anonymous poster hash: a991c...d7c Håper det 😃. Bestilte tre busker i våres, men de var så små at det ikke har kommet bær på dem i år.
*flux* Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 4 solbær 3 rips 2 stikkelsbær 1 jostabær Bringebær 1 blåbær
Tipp topp Skrevet 7. september 2015 #10 Skrevet 7. september 2015 4 solbær 3 rips 2 stikkelsbær 1 jostabær Bringebær 1 blåbær Hvordan smaker jostabærene, og er de vanskelige å få til? Har prøvd å få tak i en busk, men de hadde sluttet å ta de inn på hagesenteret da det var så mange som ikke fikk de til.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #11 Skrevet 7. september 2015 4 solbær 3 rips 2 stikkelsbær 1 jostabær Bringebær 1 blåbær Hvordan smaker jostabærene, og er de vanskelige å få til? Har prøvd å få tak i en busk, men de hadde sluttet å ta de inn på hagesenteret da det var så mange som ikke fikk de til. Jeg har aldri prøvd jostabær men det går an å bestille herfra: http://www.bakker-norge.com/artikkel/jostabaer/ Anonymous poster hash: 5a9b7...e41
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #12 Skrevet 7. september 2015 Vet ikke hvor mange bringebærbuskee vi har, men en god del, både vanlige bær og gule bringebær. Noen bjørnebærbusker (vokser inni hverandre, vet ikke hvor mange busker det er) To ripsbusker To solbærbusker To stikkelsbærbusker Og to plommetrær og to epletrær, men de er så unge at det ikke er noe særlig frukt ennå. Elsker å bo i storbyen og likevel ha hage🍃🌳🌱 Anonymous poster hash: c2b7e...9bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå