Gå til innhold

Gravid igjen etter MA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere ble gravid igjen etter MA og utskrapning?

Anonymous poster hash: a1b83...6d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 mnd, men jeg hadde medisinsk abort, ikke utskraping.

Hadde uregelmessig syklus ganske lenge etterpå.

Anonymous poster hash: f8622...b07
Skrevet

Hadde min siste MA i juni, ble gravid nå i august- rett etter vår første konsultasjon på fertilitetsklinikken.

Kroppen hadde plutselig begynt å få eggløsning igjen etter 3-4 år uten. Hadde eggløsning i juli også, men da var mannen bortreist, så sånn sett klaffa det på første mulighet etter MA :-)

Skrevet

4 mnd. Det endte dessverre i SA, men ble gravid igjen etter to mnd og håper det går bra denne gangen!

Skrevet

Hvor lang tid tar det før testen er negativ? Er nå 10 dager siden operasjon og fremdeles gravid 2-3 uker... Føles litt trist. Håper å se den negativ snart...

Skrevet

Hvor lang tid tar det før testen er negativ? Er nå 10 dager siden operasjon og fremdeles gravid 2-3 uker... Føles litt trist. Håper å se den negativ snart...

Kommer vel litt an på hvor langt du var på vei. Jeg var 11 uker på vei når Ma ble oppdaget. Hadde positiv test i nesten 3 uker etterpå.

Jeg hadde eggløsning igjen før testen ble negativ, men fikk også mens bare 5 dager etter eggløsning, så kroppen var ikke helt i rute allikevel

Anonymous poster hash: f8622...b07

Skrevet

Ble gravid igjen 3mnd etter medisinsk abort og er nå 26 uker på vei og alt ser fint ut. Tror testene var negative ca 2uker etterpå hos meg, testet ikke før jeg var ferdig med å blø. Oppdaget i uke 12 og fosteret var stoppet i uke 9, men hadde lite symptomer hele veien. Har inntrykk av at hvor fort hcg går ut er ganske individuelt.

Skrevet

Tok 6 mnd etter min MA før jeg var gravid på nytt. Hadde utskrapning og fikk infeksjon i livmor etter utskrapning.

Anonymous poster hash: 98df6...51c

• 4 uker senere...
Skrevet

Hadde MA i slutten av juli, var ca 10 uker på vei, spiren var 8. Og er nå 6+0 idag 😊

Skrevet

For meg tok det nøyaktig ett år etter. Og er 13+2 i dag :-)

Skrevet

Hadde MA/SA i august. Målte fosteret i uke 7, stoppet på uke 5. Mistet naturlig noen dager senere.

Nå er jeg gravid igjen :-) 4+3

Skrevet

Hadde MA/SA i august. Målte fosteret i uke 7, stoppet på uke 5. Mistet naturlig noen dager senere.

Gratulerer

Skrevet

Gratulerer

Smilet ble borte :) :)

Skrevet

Gratulerer

Smilet ble borte :) :)

Tusen takk! Godt å endelig være her inne. Spesielt nå når jeg faktisk føler meg veldig gravid også :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hadde en MA i slutten av Juli, og ble gravid rundt 10-11 september igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...