Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Tenkte å kjøpe til soverommet.. har noen gjennomsiktige gardiner der nå, men tennte å sette opp liftgardin/rullgardin itillegg for å holde lyse ute. Men hva er forskjell på de 2 ? Hva bør man ha på soverom ? Anonymous poster hash: 8e08f...e0d
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Rullegardin ruller seg opp rundt ei stang. Liftgardin dras opp og legger seg i folder. Du får Google. Hva du bør ha på soverommet er smak og behag. Jeg foretrekker rullegardin Anonymous poster hash: fcf13...84a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Rullegardin ruller seg opp rundt ei stang. Liftgardin dras opp og legger seg i folder. Du får Google. Hva du bør ha på soverommet er smak og behag. Jeg foretrekker rullegardinAnonymous poster hash: fcf13...84a Hvordan setter man opp de forskjellige ? Trer man de inn på en gardinstang ? Anonymous poster hash: 8e08f...e0d
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Nei, begge kommer på stang og de skrues opp Anonymous poster hash: fcf13...84a
Stridsmøy Skrevet 5. september 2015 #5 Skrevet 5. september 2015 Anonym 84a forklarte greit forskjelligen. Der vi bodde før hadde jeg mørke liftgardiner i tillegg til hvite vanlige gardiner på soverommet. Stengte lyset godt ute. Men vær obs på at tråden kan slite etter mye bruk. Det gjorde den på mine. Da bytta jeg til en mer slitesterk tråd og de sleit aldri igjen etter det. Nå i det nye hjemmet har jeg mørke nok gardiner på soverommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå