Gå til innhold

Fryktet MA, men UL idag viste at alt stod bra til :)

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut at jeg var gravid for 3,5 uke siden. Hadde da hatt ordentlig mensen 8-16. Juli, så en blødning 2. August, og så blødninger/spotting fra 6-8 august. Grunnet veldig varierende og uregelmessige sykluser, kontakte jeg lege for å finne ut hvor langt jeg var på vei. Han tok UL og jeg som trodde at jeg var rundt 6 uker på vei beregnet ut ifra forrige mens, fikk et slag i magen da han ikke kunne se hjerteslag. Jeg var da enten mindre på vei eller så hadde det vært en MA. Måtte vente i to lange uker på ny UL, imellom der tok jeg blodprøver for å måle hcg. Den steg fra 8000-17000 på tre dager, så det lovet jo fint :) likevel var jeg svært nervøs idag da jeg skulle på ny UL. Særlig siden jeg egentlig ikke har noen typiske graviditetstegn. HELDIGVIS vist UL idag at den lille peanøtta hade vokst fra 2,5 mm til 1 cm, og vi så HJERTESLAG :D fjoh! Nå krysser jeg fingrene for at det holder seg slik :) ble regnet til å være rundt 7,5 - 8 uker på vei :)

Fortsetter under...

Ja det er hyggelig med noen gladmeldinger :) jeg blødde forøvrig med førstemann og fra uke 9-12. Der og gikk det fint.. Likevel er det jo kjempe skummelt når man blør. Jeg gleder meg til jeg begynner å kjenne liv, da er det så mye lettere å betrygge seg selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...