Gå til innhold

Drikke kaffe som prøver?

Anbefalte innlegg

Jeg er avhengig av kaffe og drikker 4-5 espresso hver dag! (Mye, jeg vet!) Men er hjemme med 1 åringen og trenger litt energi nå og da 😁😁

Nå har vi prøvd i 3 pp etter en MA i vår (drakk såklart ikke kaffe mens jeg var gravid). Tenkte at jeg skulle kutte ut kaffen i denne pp men når burde jeg kutte ut. Fikk tr i dag, burde jeg bare stoppe nå eller kan jeg drikke kaffe mens jeg har tr eller hva? Noen som vet?😉😊

Anonymous poster hash: 53af9...0a4

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144234614-drikke-kaffe-som-pr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er avhengig av kaffe og drikker 4-5 espresso hver dag! (Mye, jeg vet!) Men er hjemme med 1 åringen og trenger litt energi nå og da 😁😁

Nå har vi prøvd i 3 pp etter en MA i vår (drakk såklart ikke kaffe mens jeg var gravid). Tenkte at jeg skulle kutte ut kaffen i denne pp men når burde jeg kutte ut. Fikk tr i dag, burde jeg bare stoppe nå eller kan jeg drikke kaffe mens jeg har tr eller hva? Noen som vet?😉😊

Anonymous poster hash: 53af9...0a4

Min mor var stordrikker på kaffi og elsker krutt kaffi. Har fått 4 barn og tatt

3 aborter. Må jo ikkje glemme storrøyker til ho var 48 år. Alle barna er friske.

Anonymous poster hash: 7dedc...15c

Jeg har lest at man ikke bør drikke mer enn 1-2 kopper om dagen, men aller helst unngå. Så jeg prøver å holde meg til det mellom eggløsning og ikm. Velger og bevisst små kaffekopper og fyller ikke helt opp, dermed blir det og mindre. 

Anonymous poster hash: ffec9...c74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...