Gå til innhold

Dere som nettopp har malt stua

Anbefalte innlegg

Hvilken farge har dere?

Vi har en stor og hvit stue, og vil gjerne male den en annen, lys farge. Tenker på grålig evt beige.

Vi har gråe sofaer og hvite/trehvite møbler. Hvilken farge er finest på veggene?

Anonymous poster hash: 05adb...f41

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144234541-dere-som-nettopp-har-malt-stua/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

http://eu.farrow-ball.com/cornforth-white//farrow-ball/fcp-product/100228

Nydelig farge, er kjempefornøyd.

Anonymous poster hash: d034c...25a

Hvor kjøpte du maling herfra?

Anonymous poster hash: 63898...057

Draperiet på Høvik i Bærum og Villa Skjoldtun i Bergen vet jeg i hvert fall forhandler tapet og maling fra Farrow and Ball

Annonse

http://eu.farrow-ball.com/cornforth-white//farrow-ball/fcp-product/100228

Nydelig farge, er kjempefornøyd.

Fargene til Farrow & Ball er nyyydelig, blir så innmari lei av Jotun :legrine: Her har vi Old White

http://eu.farrow-ball.com/old-white//farrow-ball/fcp-product/100004

Vår har ikke noe navn. Dvs, jeg tror den heter "2000" den er lys grå, helt enkelt.

Det er vel 2000-N Empire tenker jeg :-) Helt nøytral grå, ikke for mørk, ikke for lys men fin kontrast til hvitt

Marakech. I stua vår er den grå/brun. Vi har samme farge på jobb der er den brun.

En lys farge, men ikke for lys. Vi ønsket å bli kvitt kaffelatte fargen i stua da vi syns det ble for kaldt. Vi ønsket oss en varm farge på veggene uten at den skulle bli for dominerende. Grått kan fort bli kaldt.

Anonymous poster hash: 3ae3b...380

Vår har ikke noe navn. Dvs, jeg tror den heter "2000" den er lys grå, helt enkelt.

Det er vel 2000-N Empire tenker jeg :-) Helt nøytral grå, ikke for mørk, ikke for lys men fin kontrast til hvitt

Vet ikke. Fant en jeg nesten likte og da kom hun med e7 diger bunke med fargeprøver. Lette blandt alle nyansene rundt den vi nesten likte (det var da en med navn og fargeprøve på veggen osv) og valgte den vi likte best. Står bare 2000-N på spannene.

Utrolig fornøyd jaffal 😀

Vet ikke. Fant en jeg nesten likte og da kom hun med e7 diger bunke med fargeprøver. Lette blandt alle nyansene rundt den vi nesten likte (det var da en med navn og fargeprøve på veggen osv) og valgte den vi likte best. Står bare 2000-N på spannene.

Utrolig fornøyd jaffal

Fargene trenger absolutt ikke være i et fargekart! Mye mer å velge i når man ser på NCS-kodene ^_^

Utrolig fornøyd jaffal

Fargene trenger absolutt ikke være i et fargekart! Mye mer å velge i når man ser på NCS-kodene ^_^

Enig! "Alle" fargene i huset mitt er valgt slik. På gutterommet har jeg malt en vegg i en skikkelig snæsj, mørk turkis farge og datteren min har selv valgt en knallrosa farge på en vegg på samme måten.

Liker å ha farger som ikke alle andre har 😀

Jeg har akkurat malt stuen min i en eller annen lun hvitfarge, tror den heter bomull. Er veldig fornøyd, var en eller annen veldig kald hvitfarge på veggene og rommet er blitt mye lunere og koseligere. Jeg likte å ha farger på veggene før, men de siste 10-15 årene foretrekker jeg å ha de hvite og heller sprite opp med interiør og kunst. Jeg kunne derimot tenkt meg å ha litt farge ute i hallen i trappeoppgangen og i entréen :)

Anonymous poster hash: 7d2e2...f07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...