Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Og da mener jeg deg som kun pakker til deg selv. Ikke ting til mann eller barn i din koffert Kom gjerne med en detaljert liste hvis du gidder Drar om 2 uker og jeg prøvepakket ista. Da veide kofferten 19.7 kg og det var med tom beautybag. (Ta gjerne med hva du putter i den også) Jeg tar som regel med meg det samme som jeg bruker hjemme + solkrem og den blir tung ja Tok ut endel og endte da på 14.9 kg, men det var også med tom beautybag. HJELP Ps. Har selvfølgelig kjøpt ekstra kg Anonymous poster hash: 8511e...059
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 På en uke skal jeg bruke 7 antrekk. Dvs 7 små, lette topper, 7 underdeler. Tar jeg med f eks 2 sommerkjoler, fjerner jeg to topper og to underdeler. Så er det 7 truser, 2 bh-er, 2 par sko (dvs ett par sko; ett par sandaler), toalettsaker og badetøy. Hvordan det kan bli 19 kg skjønner ikke jeg! Anonymous poster hash: 59efb...e97
Himmel og hav Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 I syden så er det ikke mange timene om dagen man har å seg mer enn badetøy, og antrekk kan brukes flere ganger. så jeg ville tatt med meg, i tillegg til bikini: 7 truser 2 bh'er 3 t-skjorter/ topper 1 shorts/ skjørt 2 sommerkjoler 1 par strandsko 1 par sandaler 1 lett strikkejakke eller et sjal til kvelden om det blir kjølig Så kjøper jeg et sett med tomme småflasker på HM eller apoteket og fyller oppi shampo, balsam osv. Det er ikke veldig mye man trenger på ei uke, men det er lett å tenke "den er kjekk å ha og den er kjekk å ha", og da veier kofferten fort 19,7 kilo.
TPK Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 To bikinier 1-2 strandkjoler 2 shorts 1 skjørt 3 finere kjoler (vi liker å kle oss fint på kveldene) 5-6 lette topper (tar liten plass) 2-3 bher Sandaler Ballerinasko Flipflops 2 par pumps Mange truser Hårføner Reiser alltid i bukse, topp og cardican. Tar med meg vanlig flaske med sjampo, balsam og dusjsåpe. En sånn mini varer ikke en hel uke. Liten flaske hårskum og -spray. Solkrem og bodylotion/aftersun. Basic sminke, fyller en liten pung. En liten toalettmappe med smykker og hårklemmer. Et par vesker, en stor strandbag og noen mindre til kveldene.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 På en uke skal jeg bruke 7 antrekk. Dvs 7 små, lette topper, 7 underdeler. Tar jeg med f eks 2 sommerkjoler, fjerner jeg to topper og to underdeler. Så er det 7 truser, 2 bh-er, 2 par sko (dvs ett par sko; ett par sandaler), toalettsaker og badetøy. Hvordan det kan bli 19 kg skjønner ikke jeg! Anonymous poster hash: 59efb...e97 Jeg kommer ikke til å ligge på stranden hver dag. Og kan jo ikke ta på meg på kvelden den toppen som jeg har gått å svettet i hele dagen. Anonymous poster hash: 8511e...059
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 To bikinier 1-2 strandkjoler 2 shorts 1 skjørt 3 finere kjoler (vi liker å kle oss fint på kveldene) 5-6 lette topper (tar liten plass) 2-3 bher Sandaler Ballerinasko Flipflops 2 par pumps Mange truser Hårføner Reiser alltid i bukse, topp og cardican. Tar med meg vanlig flaske med sjampo, balsam og dusjsåpe. En sånn mini varer ikke en hel uke. Liten flaske hårskum og -spray. Solkrem og bodylotion/aftersun. Basic sminke, fyller en liten pung. En liten toalettmappe med smykker og hårklemmer. Et par vesker, en stor strandbag og noen mindre til kveldene. Pakker ikke helt ulikt deg. B.l.a 1 strandskjørt. 1 kjole. 4 skjørt. 3 shorts. Dagtopper og kveldstopper. Går jeg å svetter i en hele dagen tar jeg ikke på meg den på kvelden. Anonymous poster hash: 8511e...059
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå