Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 http://sweetvioletbride.com/wp-content/uploads/2013/03/Feather-Wedding-Bouquets-1.jpg  đ  Anonymous poster hash: c0025...86c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Huff, jeg mÄÄÄ se, men vil ikke!! Har tryphobia og trekkes sÄÄ mot dette, hjelp! Kan noen si hvordan det ser ut?  Anonymous poster hash: 612ee...1b3
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Den var jo bare fin  Ble litt skuffet her  Anonymous poster hash: ef9e3...e2a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Ja, det er en tryphobi bukett..  Men jeg lurer pÄ en ting; dere som har angst for smÄ hull, sliter dere med jordbÊr ogsÄ?  Anonymous poster hash: 9846d...f30
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Det er da ikke hull i jordbĂŠr! Â Anonymous poster hash: b8b14...2cc
Mamma til 2 sĂžte Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 Bah! Ja det er det!  JordbĂŠr gĂ„r helt fint âș
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #7 Skrevet 4. september 2015 UĂŠĂŠĂŠ, ja! Anonymous poster hash: 25185...ea1
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #9 Skrevet 4. september 2015 Helt grusom den buketten, jeg takler dÄrlig Ä se sÄnt.  Men jordbÊr gÄr fint. Anonymous poster hash: 210aa...e3c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #10 Skrevet 4. september 2015 GrÞss, jeg hadde mareritt om utslett. Startet som smÄ myggstikk som hullene videt seg ut pÄ, tett i tett pÄ huden fÞr de knoppet seg og ble til flak som jeg skrelte av med neglene og som aldri tok slutt! Og jeg har ikke ikke trypophobi en gang, men de tÞrka greiene der er ikke noe fint! Minner meg om marerittet mitt! Anonymous poster hash: 3f4b6...639
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #11 Skrevet 4. september 2015 Har ikke hĂžrt om jordbĂŠr fĂžr men mange som sliter med Ă„ steke pannekaker vet jeg! Anonymous poster hash: 3f4b6...639
Tro smo konosoro Skrevet 4. september 2015 #12 Skrevet 4. september 2015 i utgangspunktet syns jeg ikke de "blomstene" var sĂ„ ekle, men nĂ„ fikk jeg tilbake bildene av det ekle utslettet som gikk pĂ„ face. ahh. jeg hadde akkurat fĂ„tt det ut av hodet.Â
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #13 Skrevet 4. september 2015 i utgangspunktet syns jeg ikke de "blomstene" var sÄ ekle, men nÄ fikk jeg tilbake bildene av det ekle utslettet som gikk pÄ face. ahh. jeg hadde akkurat fÄtt det ut av hodet. I know!! Det manipulerte bildet som gikk pÄ facebook Þdela meg i mange mnd!!!   Anonymous poster hash: 612ee...1b3
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #14 Skrevet 4. september 2015 Kjenner jeg blir nysgjerrig pÄ hvilket bilde pÄ fb?  Anonymous poster hash: 488ff...91a
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #15 Skrevet 4. september 2015 Kjenner jeg blir nysgjerrig pÄ hvilket bilde pÄ fb?  Anonymous poster hash: 488ff...91a Svarer meg selv, Googla og slo to og to sammen. Fy sÄ kvalmt! GrÞss! Kvalm enda jo!  Anonymous poster hash: 488ff...91a
Mamma til 2 sĂžte Skrevet 4. september 2015 #16 Skrevet 4. september 2015 SeriĂžst?? Hvorfor blir man bare nĂždt til Ă„ Google? ? đš
Roheryn Skrevet 4. september 2015 #17 Skrevet 4. september 2015 Pokker, klarte Ă„ la vĂŠre Ă„ se i over et dĂžgn... ĂŠsj, ja. Den var ikke kjempegrusom, men ekkel nok.  Alt man lĂŠrer her inne, jeg har levd lykkelig uvitende om denne fobien i over tredve Ă„r, og nĂ„ blir jeg forfulgt av grufulle bilder som utlĂžser panikkanfall đź det burde finnes en app for Ă„ sensurere alle sĂ„nne bilder fra internettet mitt đ
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #18 Skrevet 4. september 2015 Det verste er at selv om jeg blir enormt uvel og dĂ„rlig av bildene, mĂ„ jeg stadig innom og se pĂ„ de. Jeg har en egen "fane" pĂ„ telefonen... đ  Anonymous poster hash: 0ee32...6cf
Roheryn Skrevet 5. september 2015 #19 Skrevet 5. september 2015 Det verste er at selv om jeg blir enormt uvel og dĂ„rlig av bildene, mĂ„ jeg stadig innom og se pĂ„ de. Jeg har en egen "fane" pĂ„ telefonen... đ  Anonymous poster hash: 0ee32...6cf Syke, syke menneske đ egen fane? đšÂ Jeg har ikke engang turt Ă„ google navnet pĂ„ fobien, fordi jeg vet at google da legger fire-fem bilder Ăžverst i sĂžkeresultatet. Mulig jeg mĂ„ fĂ„ mannen til Ă„ google og lese hĂžyt for meg sĂ„ jeg kan finne ut mer đ
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #20 Skrevet 5. september 2015  Det verste er at selv om jeg blir enormt uvel og dĂ„rlig av bildene, mĂ„ jeg stadig innom og se pĂ„ de. Jeg har en egen "fane" pĂ„ telefonen... đ  Anonymous poster hash: 0ee32...6cf Syke, syke menneske đ egen fane? đšÂ Jeg har ikke engang turt Ă„ google navnet pĂ„ fobien, fordi jeg vet at google da legger fire-fem bilder Ăžverst i sĂžkeresultatet. Mulig jeg mĂ„ fĂ„ mannen til Ă„ google og lese hĂžyt for meg sĂ„ jeg kan finne ut mer đ Jeg vet, det er helt sjĂžvilt đ   Anonymous poster hash: 0ee32...6cf
Mamma til 2 sĂžte Skrevet 5. september 2015 #21 Skrevet 5. september 2015 Det verste er at selv om jeg blir enormt uvel og dĂ„rlig av bildene, mĂ„ jeg stadig innom og se pĂ„ de. Jeg har en egen "fane" pĂ„ telefonen... đ  Anonymous poster hash: 0ee32...6cf Har ikke noen fane, men nĂ„r det kommer opp sĂ„nt mĂ„ jeg jo se. Selv om jeg fĂ„r frysninger bare av Ă„ hĂžres om detđ skikkelig tvangstanker đ
I scream for icecream! Skrevet 5. september 2015 #22 Skrevet 5. september 2015 Jeg ante ikke at denne fobien fantes en gang, men var sÄ dum Ä Google sist gang, og nÄ blir jeg helt dÄrlig bare jeg tenker pÄ det.. Merkelige greier, og veldig irriterende!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #23 Skrevet 5. september 2015 NÄ ble jeg sjokkert, jeg har store problemer med hull og prikker osv.. viste ikke at det var en fobi. Husker sÄ godt reklamen fra Stratos, ei ku med mange ekkle bobler fikk helt angst av den reklamen.  Anonymous poster hash: 81ce2...b9b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #24 Skrevet 5. september 2015 Jeg har ikke sÄnn fobi, men de greiene i den brudebuketten var ikke noe fine!! Hva er det for noe, egentlig?? Anonymous poster hash: 64acb...cc1
Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #25 Skrevet 5. september 2015  Kjenner jeg blir nysgjerrig pÄ hvilket bilde pÄ fb?  Anonymous poster hash: 488ff...91a Svarer meg selv, Googla og slo to og to sammen. Fy sÄ kvalmt! GrÞss! Kvalm enda jo!  Anonymous poster hash: 488ff...91a   Link??  Anonymous poster hash: 64acb...cc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ