GĂ„ til innhold

Er dette en tryphofobi brudebukett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg mÄÄÄ se, men vil ikke!! Har tryphobia og trekkes sÄÄ mot dette, hjelp! Kan noen si hvordan det ser ut? ;)

Anonymous poster hash: 612ee...1b3

Skrevet

Den var jo bare fin

Ble litt skuffet her

Anonymous poster hash: ef9e3...e2a

Skrevet

Ja, det er en tryphobi bukett..

Men jeg lurer pÄ en ting; dere som har angst for smÄ hull, sliter dere med jordbÊr ogsÄ?

Anonymous poster hash: 9846d...f30

Skrevet

Det er da ikke hull i jordbĂŠr!

Anonymous poster hash: b8b14...2cc

Skrevet

Bah! Ja det er det!

JordbĂŠr gĂ„r helt fint â˜ș

Skrevet

UĂŠĂŠĂŠ, ja!

Anonymous poster hash: 25185...ea1
Skrevet

Helt grusom den buketten, jeg takler dÄrlig Ä se sÄnt.

Men jordbÊr gÄr fint.

Anonymous poster hash: 210aa...e3c
Skrevet

GrÞss, jeg hadde mareritt om utslett. Startet som smÄ myggstikk som hullene videt seg ut pÄ, tett i tett pÄ huden fÞr de knoppet seg og ble til flak som jeg skrelte av med neglene og som aldri tok slutt! Og jeg har ikke ikke trypophobi en gang, men de tÞrka greiene der er ikke noe fint! Minner meg om marerittet mitt!

Anonymous poster hash: 3f4b6...639
Skrevet

Har ikke hĂžrt om jordbĂŠr fĂžr men mange som sliter med Ă„ steke pannekaker vet jeg!

Anonymous poster hash: 3f4b6...639
Skrevet

i utgangspunktet syns jeg ikke de "blomstene" var sÄ ekle, men nÄ fikk jeg tilbake bildene av det ekle utslettet som gikk pÄ face.

ahh. jeg hadde akkurat fÄtt det ut av hodet. 

Skrevet

i utgangspunktet syns jeg ikke de "blomstene" var sÄ ekle, men nÄ fikk jeg tilbake bildene av det ekle utslettet som gikk pÄ face.

ahh. jeg hadde akkurat fÄtt det ut av hodet.

I know!! Det manipulerte bildet som gikk pÄ facebook Þdela meg i mange mnd!!!

Anonymous poster hash: 612ee...1b3

Skrevet

Kjenner jeg blir nysgjerrig pÄ hvilket bilde pÄ fb?

Anonymous poster hash: 488ff...91a

Skrevet

Svarer meg selv, Googla og slo to og to sammen. Fy sÄ kvalmt! GrÞss! Kvalm enda jo!

Skrevet

SeriĂžst?? Hvorfor blir man bare nĂždt til Ă„ Google? ? 😹

Skrevet

Pokker, klarte Ă„ la vĂŠre Ă„ se i over et dĂžgn... ĂŠsj, ja. Den var ikke kjempegrusom, men ekkel nok.

Alt man lĂŠrer her inne, jeg har levd lykkelig uvitende om denne fobien i over tredve Ă„r, og nĂ„ blir jeg forfulgt av grufulle bilder som utlĂžser panikkanfall 😼 det burde finnes en app for Ă„ sensurere alle sĂ„nne bilder fra internettet mitt 😂

Skrevet

Det verste er at selv om jeg blir enormt uvel og dĂ„rlig av bildene, mĂ„ jeg stadig innom og se pĂ„ de. Jeg har en egen "fane" pĂ„ telefonen... 😂

Anonymous poster hash: 0ee32...6cf

Skrevet

Det verste er at selv om jeg blir enormt uvel og dĂ„rlig av bildene, mĂ„ jeg stadig innom og se pĂ„ de. Jeg har en egen "fane" pĂ„ telefonen... 😂

Syke, syke menneske 😂 egen fane? 😹

Jeg har ikke engang turt Ă„ google navnet pĂ„ fobien, fordi jeg vet at google da legger fire-fem bilder Ăžverst i sĂžkeresultatet. Mulig jeg mĂ„ fĂ„ mannen til Ă„ google og lese hĂžyt for meg sĂ„ jeg kan finne ut mer 😂

Skrevet

Syke, syke menneske 😂 egen fane? 😹

Jeg har ikke engang turt Ă„ google navnet pĂ„ fobien, fordi jeg vet at google da legger fire-fem bilder Ăžverst i sĂžkeresultatet. Mulig jeg mĂ„ fĂ„ mannen til Ă„ google og lese hĂžyt for meg sĂ„ jeg kan finne ut mer 😂

Jeg vet, det er helt sjþvilt 😂

Skrevet

Har ikke noen fane, men nĂ„r det kommer opp sĂ„nt mĂ„ jeg jo se. Selv om jeg fĂ„r frysninger bare av Ă„ hĂžres om det😁 skikkelig tvangstanker 😂

Skrevet

Jeg ante ikke at denne fobien fantes en gang, men var sÄ dum Ä Google sist gang, og nÄ blir jeg helt dÄrlig bare jeg tenker pÄ det.. Merkelige greier, og veldig irriterende! :P

Skrevet

NÄ ble jeg sjokkert, jeg har store problemer med hull og prikker osv.. viste ikke at det var en fobi. Husker sÄ godt reklamen fra Stratos, ei ku med mange ekkle bobler fikk helt angst av den reklamen.

Anonymous poster hash: 81ce2...b9b

Skrevet

Jeg har ikke sÄnn fobi, men de greiene i den brudebuketten var ikke noe fine!!

Hva er det for noe, egentlig??

Anonymous poster hash: 64acb...cc1
Skrevet

Svarer meg selv, Googla og slo to og to sammen. Fy sÄ kvalmt! GrÞss! Kvalm enda jo!

Link??

Anonymous poster hash: 64acb...cc1

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...