Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Skal bake en ostekake med blåbær i osten, er usikker på om jeg skal ha gelelokk oppå el ikke, er vel vanligst uten. Noen som har smakt med? Hvilken smak var det på geleen? Anonymous poster hash: 31ea1...3bc
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Smakt med blåbærgele. Nam! Snakt Uten gele, følte noe manglet. Smak og behag. Anonymous poster hash: d9c97...231
TPK Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Jeg bruker ofte bringebærgele, men blåbær er også godt!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Jeg tar uten blåbær i osten, men med blåbærgele og blåbær i gelelokket Anonymous poster hash: bb2d1...c16
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Ville heller hatt en blåbærcoulis til enn gelelokk Anonymous poster hash: 3c6df...0e8
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 Har og smakt uten gele og noe mangla da ja. Smakte forresten blåbærostekake men en slags sjampanjegele med alkohol, det var ikke godt. HI Anonymous poster hash: 31ea1...3bc
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Jeg bruker ofte bringebærgele, men blåbær er også godt! Bringebærgele oppå og blåbær i bunnen? Skal ha blåbær og gelatin i bunnen og ikke gele med smak. Anonymous poster hash: 31ea1...3bc
TPK Skrevet 3. september 2015 #8 Skrevet 3. september 2015 Jeg bruker ofte bringebærgele, men blåbær er også godt!Bringebærgele oppå og blåbær i bunnen? Skal ha blåbær og gelatin i bunnen og ikke gele med smak. Anonymous poster hash: 31ea1...3bc Nei, da bruker jeg bringebærgele i kaken også
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #9 Skrevet 3. september 2015 Jeg bruker ofte bringebærgele, men blåbær er også godt!Bringebærgele oppå og blåbær i bunnen? Skal ha blåbær og gelatin i bunnen og ikke gele med smak. Anonymous poster hash: 31ea1...3bc Nei, da bruker jeg bringebærgele i kaken ogsåOk. Det var gelelokk jeg ville ha tips om Anonymous poster hash: 31ea1...3bc
TPK Skrevet 3. september 2015 #10 Skrevet 3. september 2015 Jeg bruker ofte bringebærgele, men blåbær er også godt!Bringebærgele oppå og blåbær i bunnen? Skal ha blåbær og gelatin i bunnen og ikke gele med smak. Anonymous poster hash: 31ea1...3bc Nei, da bruker jeg bringebærgele i kaken ogsåOk. Det var gelelokk jeg ville ha tips om Anonymous poster hash: 31ea1...3bc Og det fikk du :-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #11 Skrevet 4. september 2015 Jeg bruker ofte bringebærgele, men blåbær er også godt!Bringebærgele oppå og blåbær i bunnen? Skal ha blåbær og gelatin i bunnen og ikke gele med smak. Anonymous poster hash: 31ea1...3bc Nei, da bruker jeg bringebærgele i kaken ogsåOk. Det var gelelokk jeg ville ha tips om Anonymous poster hash: 31ea1...3bc Og det fikk du :-) Okey. Jeg tolket det du skrev som om at du har gele i osten. Er ennå usikker på hva jeg skal gjøre men skal på butikken snart så får vel bestemme meg der. Anonymous poster hash: 31ea1...3bc
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #12 Skrevet 4. september 2015 Jeg lagde blåbærostekake igår med blåbærgele og blåbærsyltetøy i kaken. Pyntet med en haug av blåbær på toppen Anonymous poster hash: 301e9...547
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå