Gå til innhold

Ser dere streken? Skyggestrek?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ææ, klarer du og se den, Apple80? Er så redd for skyggestrek... Tør absolutt ikke juble enda, skal teste på nytt i morgen.

Test i vei! :)

Da har jeg testet, og fikk enda svakere strek enn deg!(jeg så din strek tydelig!) min var et slags veldig tydelig 'kanskje' 😊 jeg vet ikke hvordan man kan legge til bilder her..? Jeg tester igjen på søndag..spennende!! Når skal du ta blodprøve solstråle?(hvis du skal?)

Annonse

Beklager. Ser ingen "gravid" strek på bildet. Har bare bildet av min egen test som referansepunkt og der er begge strekene veldig tydelige, som et pluss(+) tegn i det største vinduet.

Håper den blir sterkere eller at du får full klaff neste gang!

Endret av Stompen80

Ja det skal være et kryss. Vi er tre stk her hjemme som ser et svaaaakt kryss. Dårlig bilde. Skal ta ny test i morgen! Tørr ikke før.

Gå på tinypic.com og laste opp bilde, kopier og lim inn her.

Hvis du bare skal ha strek, og ikke kryss, og du kan se den er du jo gravid, Apple80:-))) legg ut bilde!

Den siste er tydelig strek! :)

Den som skal bli et kryss ser jeg ingenting på. Og tre stk som ser på testen nå, et halvt døgn etter at den er tatt...Du vet den er ugyldig etter så lang tid?

Anonymous poster hash: 7e694...5fa

Annonse

Den siste er tydelig strek! :)

Den som skal bli et kryss ser jeg ingenting på. Og tre stk som ser på testen nå, et halvt døgn etter at den er tatt...Du vet den er ugyldig etter så lang tid?

Anonymous poster hash: 7e694...5fa

Vi så selvfølgelig på den når den var gyldig, og på bilder er testen bare 5 min gammel.

• 2 uker senere...

Oppdatering: Det var dessverre kjemisk (regner jeg med). Testene ble aldri sterkere, og til slutt bleeendahvit på er annet merke. Kunne skimte en svak skyggestrek på clearblue plus testene hele veien, så jeg bruker aldri det merket igjen. Lest om flere som får det også.. Nå er det oppladning til nytt forsøk, men det blir en liten pause først...må ha egguttak igjen. Vi koser oss med 1 åringen vår imens, veldig god trøst heldigvis :-)

Oppdatering: Det var dessverre kjemisk (regner jeg med). Testene ble aldri sterkere, og til slutt bleeendahvit på er annet merke. Kunne skimte en svak skyggestrek på clearblue plus testene hele veien, så jeg bruker aldri det merket igjen. Lest om flere som får det også.. Nå er det oppladning til nytt forsøk, men det blir en liten pause først...må ha egguttak igjen. Vi koser oss med 1 åringen vår imens, veldig god trøst heldigvis :-)

Så trist å lese men godt du har en liten hjemme du kan kose deg med så lenge. Masse lykke til med neste forsøk 😊

Jeg har tenkt på deg og lurt på hvordan det har gått! Leit å høre det ikke gikk. Lykke til neste gang og kos deg masse med ett-åringen i mellomtiden!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...