Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Er det noen her som har barn på denne skolen, og som kan si noe om det? Vi ser på et hus som ligger i den skolekretsen og jeg er så usikker. Jeg har egentlig sagt at barna våre aldri skal gå der, men så har vi funnet drømmehuset 😊 Noen som kan hjelpe meg med synspunkter? Anonymous poster hash: a3fbb...1e2
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Jeg har hørt det er en dårlig skole.Veldig mye utlendinger.Jeg ville ikke bodd i det området med barn. Anonymous poster hash: a4a63...8a8
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Jeg har hørt det er en dårlig skole.Veldig mye utlendinger.Jeg ville ikke bodd i det området med barn. Anonymous poster hash: a4a63...8a8 Jeg vet det er delte meninger. Skolen trenger absolutt ikke være dårlig selv om det er mange med forskjellig bakgrunn det. Jeg ser det på mange måter som et pluss. Men er det noen med erfaring fra den skolen her? Anonymous poster hash: a3fbb...1e2
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Har hørt det er et tøft miljø der.Men har ikke barn på den skolen.Men aldri brandengen for min del.Jeg hadde også lyst til å flytte ditt men av hensyn til barnet mitt så droppet jeg det. Anonymous poster hash: a4a63...8a8
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Jeg dytter opp denne jeg, og håper at noen kanskje har noe positivt å si også 😊 Anonymous poster hash: a3fbb...1e2
shari_z Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 Jeg kjenner flere som har barn der og har vært fornøyd. Ja, mange utlendinger, men det kan være positivt. Faglig sett har de blitt mer krevendede siste 10 årene, i følge den ene venninnen min. Hun har 4 barn som går/ har gått der og selv om det var et problem med mobbing av det ene barnet ( som ble løst), så har hun vært fornøyd. Mine barn skulle vært der, men vi har valgt å sende dem til menighetsskolen vår.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Jeg kjenner flere som har barn der og har vært fornøyd. Ja, mange utlendinger, men det kan være positivt. Faglig sett har de blitt mer krevendede siste 10 årene, i følge den ene venninnen min. Hun har 4 barn som går/ har gått der og selv om det var et problem med mobbing av det ene barnet ( som ble løst), så har hun vært fornøyd. Mine barn skulle vært der, men vi har valgt å sende dem til menighetsskolen vår. Takk for svar. Veldig godt å få med noen positive innspill også 😊 Anonymous poster hash: a3fbb...1e2
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #8 Skrevet 3. september 2015 Styr unna om du kan. Har erfaring, mye uro, lave faglige resultater og mye mistrivsel Anonymous poster hash: f7e42...dce
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #9 Skrevet 3. september 2015 Styr unna om du kan. Har erfaring, mye uro, lave faglige resultater og mye mistrivsel Anonymous poster hash: f7e42...dce Men når har du erfaring fra? Nå har heg googlet opp og ned, og det ser ut som de har gjort endel tiltak de siste årene? Eller bare fremstår det slik? 😊 Anonymous poster hash: a3fbb...1e2
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #10 Skrevet 3. september 2015 Jeg jobber med elever som kommer fra Brandengen skole. Mitt inntrykk er at de som kommer derfra har trivdes på skolen og vært fornøyd med lærerne sine, og det er ikke noe alarmerende dårlig faglig nivå på dem. Noen av de flinkeste elevene vi har kommer derfra! Dog, selvsagt noen av de svakeste også. (Ingen av delene er nødvendigvis skolens fortjeneste eller feil...) Danvik, som har et rykte på seg for å være "finere", har jeg imidlertid hørt mindre pene ting om fra elevene selv. Dårlig miljø, mobbing osv. Anonymous poster hash: c00a0...528
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #11 Skrevet 3. september 2015 Jeg jobber med elever som kommer fra Brandengen skole. Mitt inntrykk er at de som kommer derfra har trivdes på skolen og vært fornøyd med lærerne sine, og det er ikke noe alarmerende dårlig faglig nivå på dem. Noen av de flinkeste elevene vi har kommer derfra! Dog, selvsagt noen av de svakeste også. (Ingen av delene er nødvendigvis skolens fortjeneste eller feil...) Danvik, som har et rykte på seg for å være "finere", har jeg imidlertid hørt mindre pene ting om fra elevene selv. Dårlig miljø, mobbing osv. Anonymous poster hash: c00a0...528 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare 😊 Anonymous poster hash: a3fbb...1e2
Anonym bruker Skrevet 4. september 2015 #12 Skrevet 4. september 2015 Er det noen her som har barn på denne skolen, og som kan si noe om det? Vi ser på et hus som ligger i den skolekretsen og jeg er så usikker. Jeg har egentlig sagt at barna våre aldri skal gå der, men så har vi funnet drømmehuset Noen som kan hjelpe meg med synspunkter? Anonymous poster hash: a3fbb...1e2 Jeg har en sønn som har gått noen år på denne skolen. Skolen har mange etnisiteter, og representerer en kopi av samfunnet ellers. Skolen har hatt stort fokus på at alle er forskjellige, og vunnet bl.a. Benjamin-prisen for sin kamp mot mobbing. Vi er veldig fornøyde med skolen, og de forsøker å tilpasse læringen slik at alle får passe mengde med utfordringer. Skolen har også kombinert trening og læring på en artig måte. Jeg er i allefall fornøyd. Anonymous poster hash: ef739...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå