Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #26 Skrevet 3. september 2015 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ALDRI har sett et STYGT menneske i mitt liv! Anonymous poster hash: 9dc1e...f66
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #27 Skrevet 3. september 2015 Stygge mennesker er objektivt akkurat som pene mennesker. Noen av de vakreste menneskene jeg kjenner har personligheten og jeg synes de er vakre og nydelige. Ser heller ikke stygge mennesker på gaten men mange forskjellige former for skjønnhet! At en drittunge ikke vet bedre og driver med mobbing betyr ikke at den personen vet hva et vakkert menneske er, jeg verdsetter mennesker mer enn om de har en flekk på en "uvanlig" plass, tenner på halv tolv eller noen kilo ekstra og det er flere av oss som er sånn. Du er nok mer vakker enn du innser, ta en titt i speilet og se i øynene dine og gi degselv et godt smil. Smilet sitter der og et menneske som gløder er utrolig tiltrekkende Vær stolt og gi beng i idioter, ikke tillatt disse personene inn i livet ditt, ei gi dem makt til å sette stygge tanker hos deg. Anonymous poster hash: 5241b...a7f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #28 Skrevet 3. september 2015 God klem til deg HI <3 <3 <3 Har det som deg, ble mobbet hele barndommen og hele skolegangen. Jeg er helt sikker på at du er en vakker jente, både innvendig og utvendig <3 Anonymous poster hash: 7154e...37d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå