Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Jeg er ikke særlig pen. Eneste som synes det er nok mannen min, han sier så i alle fall ... Jeg synes selv jeg er forferdelig stygg og synes det er ille å gå ut av døra. Nå stod jeg på bussen og i setet foran meg sitter en unggutt. Ser at han tok en selfie på snapchat og skrev noe langt på bildet. Så meg så vidt på bildet så jeg flytta meg lenger bort. Da ser jeg at han tar telefonen høyere opp så en kunne se meg godt mens han lagde grimase på bildet. Trykka på stopp knappen og gikk av bussen og gikk resten av veien. Hadde det bare vært det første bildet kunne det vært tilfeldig, men når han gjør så jeg synes bedre og lager grimaser ... Nok en bekreftelse på at jeg er stygg og burde holde meg inne .. Beklager sutring, men selvtilliten er så langt nede som den kan bli Anonymous poster hash: 15e7e...81b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Uff da... Da bør du bare være glad du har en mann som synes du er pen. Hele verden trenger vel ikke å se på deg som en supermodell? Anonymous poster hash: 1dc37...7f1
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Vi er dessverre flere. Da jeg var på videregående, Universitetet, de få gangene jeg var på byen fikk jeg alltid beskjed at jeg var kjempestygg, ingen ville ha meg, jeg ville aldri få meg kjæreste osv. Alle mine kjærester har vært utro med mye penere damer. Og det verste er at det ikke går an å få gjort noe med utseendet mitt. Man kan ikke slanke seg penere eller trene seg penere. Føler med deg, men prøv å heve deg over det. Anonymous poster hash: 5f0da...c43
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Dårlig selvtillit og "gi opp seg selv";- gjør en vel til det styggeste (Utseendemessig) menneske man kan bli?? Man må finne noe man liker, om det så er pene tenner,- fin farge på øynene,- også ta det derifra. Har også dager jeg tenker at det er ikke Hijab eller niqab som er kvinneundertrykkende,- tenk for en frihet da... Men sol, sommer og bikini, skinny jeans og perfekt frisyre som man kun har 5 min til på morgenen. DET er kvinneundertrykkende det.... Og gå rundt og TENKE man er stygg,- hvorfor skal aldre like noe med deg selv som du ikke liker? Start med deg selv, så vil resten følge etter. Anonymous poster hash: 8641b...353
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Jeg er ikke særlig pen. Eneste som synes det er nok mannen min, han sier så i alle fall ... Jeg synes selv jeg er forferdelig stygg og synes det er ille å gå ut av døra. Nå stod jeg på bussen og i setet foran meg sitter en unggutt. Ser at han tok en selfie på snapchat og skrev noe langt på bildet. Så meg så vidt på bildet så jeg flytta meg lenger bort. Da ser jeg at han tar telefonen høyere opp så en kunne se meg godt mens han lagde grimase på bildet. Trykka på stopp knappen og gikk av bussen og gikk resten av veien. Hadde det bare vært det første bildet kunne det vært tilfeldig, men når han gjør så jeg synes bedre og lager grimaser ... Nok en bekreftelse på at jeg er stygg og burde holde meg inne .. Beklager sutring, men selvtilliten er så langt nede som den kan bli Anonymous poster hash: 15e7e...81b Men hallo, det sier vel ikke at du er stygg men heller at fyren en idiot😁 Det får da være måte på dårlig oppførsel. Vedder på at du ser helt normal ut👍 Anonymous poster hash: b446a...eac
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 Ikke la en barnslig drittunge ødelegge dagen for deg. Selv om ikke du føler det så er det noe fint med deg som har gjort at en person elsker deg og synes du er flott og nydelig, den eneste personen som egentlig betyr noe, mannen din vi har alle skavanker, men det finnes noe fint i oss alle. Selv om ikke denne gutten så det betyr ikke det at andre er like blinde. Hev hodet og vit at det er ikke deg det er noe galt med i dette scenariet, du er deg og det er nok! Anonymous poster hash: c5a48...e11
Gjest Darwinia:-) Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Jeg tror også det sier mer om gutten enn om deg. Har vært borti gutter som oppriktig mener at normale, faste, flotte pupper er hengepupper fordi de ikke er like harde som silikonpuppene de ser i bladene de runker til. Nå vet jeg ikke alderen på denne gutten men man er vel aldri for ung for et forvrengt bilde av hva som er normalt. For alt du vet kan det hende at gutten mener at det fines to kategorier av kvinnfolk: Selena Gomez og dritstygg. Kan hende gutten synes du var stygg men det er ikke usannsynlig at 70% av alle kvinner, ifølge han, havner i samme kategorien. Og da er du jo i godt selskap😊 Med meg, blant annet😜
*SommerFrisk* Skrevet 3. september 2015 #8 Skrevet 3. september 2015 Så utrolig vondt! Jeg ser aldri "stygge" mennesker, med mindre de er barnemordere osv . Tør vedde på at du er like vakker som hvem som helst! Vet du nok ikke tror meg. Men jeg har rett.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #9 Skrevet 3. september 2015 Du skulle tatt telefonen og kastet den langt bortover bussgulvet.... Anonymous poster hash: e22e0...940
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #10 Skrevet 3. september 2015 Takk for oppmuntrende ord. Hadde aldri trodd jeg skulle oppleve noe slikt. Ifølge folk er jeg søt, men jeg ser ikke det så lenge jeg ble kalt stygg, fregnetryne osv. i mange mange år, gjennom hele grunnskolen og vgs. Jeg er ikke pen. Jeg har fregner, veldig nordisk hud så har litt rød partier, rundt ansikt (ikke tjukk, men ansiktet er rundt) og jeg ser sliten ut og det er jeg jo siden jeg jobber fulltid, har et barn som ikke sover på nettene osv., men at noen virkelig skulle gjøre slik med et bilde hadde jeg ikke trodd ... Anonymous poster hash: 15e7e...81b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #11 Skrevet 3. september 2015 Du kan iallefall trøste deg med at du helt sikkert har et vakkert ytre, det et det som betyr noe. Utseende har man (stort sett) bare fått, og det falmer. Innsiden hans derimot har seriøse problemer. Anonymous poster hash: 6371d...31a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #12 Skrevet 3. september 2015 Så vondt at du føler det slik, det må være tøft. Når det er sagt omgås jeg utrolig mange folk iløpet av en dag, og treffer mange nye ansikter hver dag. Har ALDRI tenkt at noen av de er stygge. Folk kommer i alle former og har ulikt utseende, folk kan ha hudproblemer, eller ha andre trekk som gjør at de føler at de ikke er så pene som andre. Det tror jeg de fleste kan føle på iblant, men at du skal skille deg sånn ut fra alle andre og være stygg? Det tror jeg ikke.. Ingen er stygge, bare de som ei over her skriver, har gjort noe grusomt, som overgrep mot barn eller drap. Og da er det ikke utseende men handlingene deres som gjør dem stygge. Dette ble rotete men håper du selv kan se deg i speilet å innse at du er ikke stygg! Ufordragelige ungdommer og voksne finnes dessverre overalt, ignorer!! Klem til deg Anonymous poster hash: 95833...f53
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #13 Skrevet 3. september 2015 Det kan jo hende han bare tok et "grimas"bilde av seg selv, er du sikker på han tok deg med på bildet med vilje? Anonymous poster hash: 6bca1...2b0
Hjertefru Skrevet 3. september 2015 #15 Skrevet 3. september 2015 Og dette fant du deg i uten å mukke? Neste gang noen gjør noe sånt gir du klar beskjed om at det der finner du deg ikke i. Men skjønner at du ble paff... Du er sikkert ikke stygg, de færreste har modellutseende. Tipper at du trenger å jobbe litt med selvfølelsen din. 😘
Gjest Darwinia:-) Skrevet 3. september 2015 #16 Skrevet 3. september 2015 Takk for oppmuntrende ord. Hadde aldri trodd jeg skulle oppleve noe slikt. Ifølge folk er jeg søt, men jeg ser ikke det så lenge jeg ble kalt stygg, fregnetryne osv. i mange mange år, gjennom hele grunnskolen og vgs. Jeg er ikke pen. Jeg har fregner, veldig nordisk hud så har litt rød partier, rundt ansikt (ikke tjukk, men ansiktet er rundt) og jeg ser sliten ut og det er jeg jo siden jeg jobber fulltid, har et barn som ikke sover på nettene osv., men at noen virkelig skulle gjøre slik med et bilde hadde jeg ikke trodd ... Anonymous poster hash: 15e7e...81b Åååh, har du fregner? Det er jo sååå fint. "et ansikt uten fregner, er som en himmel uten stjerner" . Jada, klisje...men likevel noe i det. Har alltid synes at fregner gir karakter til et ansikt.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #17 Skrevet 3. september 2015 Men er du helt sikker på at det var deg han tok bilde av? Han holdt ikke mobilen høyere for å få bedre lys eller skjule dobbelthaken sin? Kan jo hende du er ekstra følsom siden du har så lavt selvbilde ifht utseende ditt? Jeg er sikker på at di ser helt normal ut 😊 eller så kan du se MEGA sliten ut og teksten på snappen var "Ble sent i går?" Det er slett ikke sikkert det hadde noe med utseende ditt å gjøre. Ikke del ved det, mannen (og helt sikkert barna) syns jo at du er vakker og det er det viktigste 😊❤ Anonymous poster hash: 1ca9d...84b
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #18 Skrevet 3. september 2015 Ut fra hva du skriver høres du ikke avskrekkende ut. Dessverre liker ikke du fregner, men andre synes det er fint, jeg synes det. Og nå går du rett i fella og er sikker på at gutten tok bilde av deg fordi du var stygg? Men det er jo ikke sikkert at det var derfor. Kanskje var du veldig lik kompisen hans, bare en kvinnelig, eldre versjon (uten at det må bety at du ser ut som en gutt), kanskje snappen het "sitter på bussen med mora di. LOL". Anonymous poster hash: 9e03a...748
beachgirl Skrevet 3. september 2015 #19 Skrevet 3. september 2015 Uff ikke vær lei deg*gi klem*De færreste ser ut som fotomodeller...ikke la han ødelegge dagen din!Og faktisk så kjenner jeg ei dame som ikke går under kategorien kjempepen for de fleste, men hærlighet for ei dame!!!!Hun er så utadvent og smiler, ler og er god med alle!Jeg digger den dama!Hun har en sånn utstråling at i mine øyne er hun ti ganger finere enn den peneste supermodellen!👌Så hev hodet høyt og drit i den pubertale uvitende gutten som vokser opp i en verden hvor alt er overfladisk!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #20 Skrevet 3. september 2015 Jeg bytter gjerne min grisenese, mine skeive kanintenner og digre føflekker i ansiktet med din lyse hud med fregner. Jeg synes det er vakkert! Og du? Røde partier kan reduseres med en krem på apoteket. Fin ansiktskrem(uten farge) til rundt 200,-. Er i merket La roche-posay. De har den på boots apotek i allefall. Anonymous poster hash: ff127...ae8
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #21 Skrevet 3. september 2015 Jeg er heller ikke modellpen. Mindre pene tenner ødelegger en del,(ikke hull eller brune men stillingen og størrelse), og det kan ikke fikses uten å file de vekk å sette krone på alle.. Så det skjer jo ikke! Likevel har det alltid vært en eller flere menn som blir forelsket i meg i alle jobbene jeg har hatt. Litt slitsomt, jeg har jo mann. Så utseendet er ikke alt! Du må bare bruke sjarmen din Leit at du opplevde det, men jeg har også opplevd lignende på fest. Stikker litt, men tenker jeg på alt det andre er det ok, noen synes jeg er stygg, javel - kan ikke please alle Anonymous poster hash: 84b35...f2c
*Miss Marple* Skrevet 3. september 2015 #22 Skrevet 3. september 2015 Jeg har faktisk til gode å synes at et alminnelig velstelt menneske er stygt, så jeg syns virkelig at du skal stole på mannen din som sier du er fin (han hadde virkelig ikke kommet sammen med en han synes er stygg!) og de som sier at du er søt, og glemme drittungen fra bussen!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #23 Skrevet 3. september 2015 Takk for alle ordene. Føler meg litt bedre etter å ha skrevet dette. Ja, selvtilliten min er på bånn og jeg jobber med det, men er ikke så lett. Anonymous poster hash: 15e7e...81b
Flettfrid og lilleprins Skrevet 3. september 2015 #24 Skrevet 3. september 2015 Jeg er etthundre prosent sikker på at du ikke er stygg! Uansett er fregner pent! 😘
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #25 Skrevet 3. september 2015 Jeg og møter ikke stygge mennesker. Det må i så fall være noen som overhodet ikke tar vare på seg selv, ikke har dusjet på uker, ikke pusset tenner på like lenge, matrester og gamle buser i ansiktet. Det skal være ille, før jeg rynker på nesen over noen. Og jeg synes fregner er så utrolig nydelig. Og skulle så gjerne hatt fregner selv, får jeg veldig mye sol, kan jeg være heldig å få noen ytterst få over nesen. Men de forsvinner fort igjen. Jeg er ikke verdens peneste selv, og det hjelper ikke at jeg har masse eksem i ansiktet. Varierer fra dag til dag. Men hadde en dag hvor jeg var helt eksemfri, og i kjole, jeg følte meg jo fantastisk den dagen, og da ble jeg sjekket opp av en ung kjekk mann på bussholdeplassen. Så jeg tror hva vi utstråler har veldig mye å si. Anonymous poster hash: 61c20...845
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå