GĂ„ til innhold

Kvalme tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og er ekstremt kvalm! Sitter klar til og springe vist jeg mÄ spy! Og jeg som skal jobbe helg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En halv postafen i ny og ne reddet meg i de fĂžrste svangerskapene. Fant ingenting annet som hjalp, forsĂžkte ingefĂŠrte etc. ForsĂžkte ikke seaband.

SĂ„ lenge jeg ikke beveget meg, kastet jeg ikke opp, men i det jeg trĂždde pĂ„ gulvet, var det bare Ă„ lĂžpe pĂ„ badet đŸšœ

Skrevet

Åhh, eg og trenge tips!! Va veldig uggen sist svangerskap. Kan ikkje sammenlignast me sĂ„nn som da e nĂ„!!

Skrevet

Jeg har prÞvd postafen og afipran uten hell, problemet ligger vel mest der hvor tabletten ikke fÄr funke siden jeg spyr den ut sÄ fort, og bare svelge en tablett er vanskelig! Sliter med og svelge di smÄ folat tablettene :(

Gjest lillemagen20.04
Skrevet

Sliter jeg og. er kvalm gjevnt over hele dagen.. slitsom! prĂžvd seaband, salt kjeks, eplejuice +++.

postafen og afipran kjÞpes det pÄ apotek? mÄ en ha resept? villig til Ä prÞve det meste.

Skrevet

Ikke noe gunstigt med 2 smĂ„ barn hjemme fra fĂžr Ă„ er veldi kvalm, trĂžtt, svimmel😟 sant de, bare gĂ„r pĂ„ golvet, kommer de! 😟men men det er heldigvis ikke farligt😂bare irreterende😁

Skrevet

Egentlig er det ikke noe som direkte hjelper pÄ kvalmen. Det er veldig individuelt hva som er riktig for deg. Selvsagt et tips om Ä spise fÞr du stÄr opp, spise hyppig osv gode rÄd. Men de hjelper lite nÄr det er ingen ting som frister eller det du har lyst pÄ ikke er innenfor rekkevidde. Akkurat nÄ om dagen er det sjokolademelk som fÄr meg i gang om morgenen. Forrige uke var det appelsinjuice. Hva blir det neste?

Skrevet

FĂžles alt anna enn irriterande. Meir invalidiserande

PrĂžve Ă„ konsentrera meg om pusten for Ă„ ikkje spy

Pittelitt vanskelig me ein 1Äring rundt beino :P

Skrevet

Sliter jeg og. er kvalm gjevnt over hele dagen.. slitsom! prĂžvd seaband, salt kjeks, eplejuice +++.

postafen og afipran kjÞpes det pÄ apotek? mÄ en ha resept? villig til Ä prÞve det meste.

Afipran fikk jeg hos jordmor, men postafen kjÞpte jeg pÄ apoteket!

Skrevet

Lykke!! 😜

Jeg oppdaget akkurat at French Fries (salt) og litt pepsi stagget den vĂŠrste kvalmen!! Vet ikke om det virker like godt i morgen, men sĂ„ lenge det funket i kveld sĂ„ er jeg overlykkelig for en liten pause fra kvalmen 😝

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva fyller dere dagene med? Selv er jeg sÄ dÄrlig at jeg orker ingenting, men blir litt smÄgal i hodet av Ä ikke fÄ noen stimuli annet enn telefonen og tv.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...