Gå til innhold

Tror jeg har mistet..

Anbefalte innlegg

Er ca. 9 uker på vei, men for et par dager siden forsvant alle symptomer og jeg føler meg ikke gravid lengre. Vanskelig å forklare hvorfor, kroppen kjennes bare annerledes ut. De siste to dagene har jeg hatt litt (såvidt synlig) rosa utflod, uten at det har blitt mer av det. Hva er best å gjøres, gå å ta tidlig ul privat, ta kontakt med fastlegen eller bare vente og se? Går på do hele tiden for å se om jeg blør, og vil bare ha en avklaring på hva som skjer.

Anonymous poster hash: 90391...db6

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144234296-tror-jeg-har-mistet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fastlegen. Min har ul apparat og kan sjekke enkle ting som om det er liv eller ikke. Be om en hastetime! Sliter på psyken å gå sånn og ikke vite... Hvis ikke kan du få henvisning til ul på sykehuset, ofte med kort ventetid i sånne tilfeller (kanskje noen dager). Ser ikke poenget med å gå til privat før du har prøvd det offentlige.

ring legen din så si hva du føler og tror. da skal/bør du få henvisning til tidlig ul, evt tatt blodprøver å sjekket hcg nivået. det kan de gjøre på 3 dager, blodprøve 1 dagen og så vente en dag så ta ny.

Anonymous poster hash: 3fa4e...edd

Be om å få ul så kjapt som mulig og si at du mistenker Ma. Mest sannsynlig er alt bra med den lille, men hvis det er ma kan du gå i ukevis uten at kroppen klarer å ordne opp. Jeg opplevde det samme som deg i uke 12. Svak rosa utflod på papiret og symptomene forsvant over natta. Var på ul uken etter og fikk vite at hjertet hadde stoppet rundt da utfloden kom. Sier Ikke at dette er tilfelle for deg, det kan og bare være en helt naturlig liten blødning.

Håper alt står bra til med den lille! Hold oss oppdatert.

Annonse

Dro til legen for å få målt hcg. Men senere samme kveld begynte smertene og blødningene tiltok. Så nå er det dessverre ingen tvil Takk for svar og lykke til alle sammen Anonymous poster hash: 90391...db6

Som å lese min historie. Ta vare på deg selv går gjennom akkurat det samme som deg i disse dager. Vanskelig og tungt. Mange tårer og fortvilelse. Men vi må bare tenke at neste gang, da er det vår tur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...