Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Vi leier ut, og kan faktisk høre stemmer gjennom gulvet. Kan ikke høre hva de sier eller noe, men ble litt overrasket over at det er så lytt. Det er pipe som går fra kjelleren og opp til oss. Vurderer faktisk å tette denne for å slippe lyd, men da kan ikke han nede fyre da.. Hva ville dere gjort? Bare tåle litt lyd? Tenker det er verst for de nede da, for vi har tre små. Men opplyste om det før de flyttet inn. Anonymous poster hash: 1134e...ced
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Vi har noen som leier over oss. Hører veldig godt når de går og ikke minst når barna løper. Da skrangler det i vinduer. Hører også stemmer, men ikke hva som blir sagt. Det er også helt umulig å ikke høre at de har sex. Så jeg vil si at det er ganske lytt. Anonymous poster hash: 37de0...d27
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Sist leilighet jeg leide kunne jeg høre huseier nyse fra jeg lå på soverommet. Flyttet fort ut. Anonymous poster hash: ecf60...795
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Sist leilighet jeg leide kunne jeg høre huseier nyse fra jeg lå på soverommet. Flyttet fort ut. Anonymous poster hash: ecf60...795 For noen år siden bodde jeg et et sted det var så lytt at jeg hørte huseier sukke. Holdt ut i to og et halvt år, men det tæret på. Var så lite hjemme som mulig, for å si det slik. Leide også i et hus hvor vi var to som leide, sokkel og hoveddel av huset. Jeg hørte når leietakeren under meg smurte på knekkebrød. Jeg gikk med myyyke tøfler og leietaker under trodde jeg gikk med tresko og trampet. Bodde ikke der lenge noen av oss Siste to plassene jeg har bodd har det vært velsignet lite lytt, og det er utrolig deilig! Jeg har nesten ikke hørt huseierne og de hører ikke meg Anonymous poster hash: 2f9a7...249
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå