Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Har alltid pleid å kjøpe på Hm, uten å prøve dem, og tror litt av feilen ligger der.. Har litt store pupper og sliter med å finne bh som passer med tips fra ei venninne så gikk jeg i en butikk hvor de selger kun undertøy og skulle få hjelp av de til å finne riktig bh til meg. Hun dama fant vel 7-8 stk som jeg prøvde og ikke en eneste en jeg likte. For det første så så puppene mine spisse ut (det hater jeg) og for det andre når jeg tok på topp over, så de mye mindre ut, det var ikke pent i mine øyne. Jeg ble så frustrert at jeg ga opp. Det hjelper ikke om de sitter pent på meg som hun damen sier, når jeg selv ikke føler meg tilfreds med den på. Og i tillegg var priser fra 600kr og oppover. Jeg er så lei meg og frustrert jeg må alltid ha feks. treningsbh over bh'en, for at de skal sitte på plass og for at de ikke skal falle ut når jeg bøyer meg. Og det er slitsomt. Hva anbefaler dere til meg? Bør jeg ta en sjangs på Hm, ta et par stykker å prøve meg frem? Anonymous poster hash: 99759...f3e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Forklarte du dette til hun i undertøysbutikken? Ja, det er dyre bh-er, men jeg kjøpte tre stykker for tre år siden, og de er så sykt gode i kvalitet. Like god passform ennå. Jeg bruker forresten 75F. Bher blir selvfølgelig litt mer ubehagelige på oss med digre pupper, og har man litt fett i tillegg vil bhen skvise litt rundt. Men én skikkelig kvalitetsbh skal sitte godt. Anonymous poster hash: fc9b0...ab1
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Forklarte du dette til hun i undertøysbutikken? Ja, det er dyre bh-er, men jeg kjøpte tre stykker for tre år siden, og de er så sykt gode i kvalitet. Like god passform ennå. Jeg bruker forresten 75F. Bher blir selvfølgelig litt mer ubehagelige på oss med digre pupper, og har man litt fett i tillegg vil bhen skvise litt rundt. Men én skikkelig kvalitetsbh skal sitte godt.Anonymous poster hash: fc9b0...ab1 Jeg sa alt det jeg følte, men alltid kom hun med samme type bher. Alle var like og jeg likte dem ikke. Jeg vil ikke gjemme puppene bort, når jeg først har dem. Anonymous poster hash: 99759...f3e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Det med at du fikk spisse pupper i de bh'ene var kun fordi det var slik de modellene du prøvde. Jeg kan heller ikke fordra slike bh'er hvor puppene ser spisse ut. Du bør prøve et annet merke i steden for. Hvilken størrelse sa damen på den butikken at du trenger? Anonymous poster hash: 4f1b5...152
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Det med at du fikk spisse pupper i de bh'ene var kun fordi det var slik de modellene du prøvde. Jeg kan heller ikke fordra slike bh'er hvor puppene ser spisse ut. Du bør prøve et annet merke i steden for. Hvilken størrelse sa damen på den butikken at du trenger? Anonymous poster hash: 4f1b5...152 70/75.. Til slutt begynte jeg å grine i prøverommet fordi det var så ufattelig frustrerende, og jeg fikk panikk og sa til damen at jeg bare skulle hente bankkortet mitt, men kom aldri tilbake, jeg fikk panikk og måtte ha luft. Det er så jævlig altså! uff!! Anonymous poster hash: 99759...f3e
TPK Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Hvilken størrelse bruker du nå, og hvilke prøvde du i butikken? Hvis det er mye forskjell er det klart det blir feil fra hm. De går vel bare opp til d eller e cup. Gå på Change e.l og forklar hva du ønsker! Du har sikkert prøvd full-cup, som kan gjøre at de ser mindre ut. Det finnes både push-up og mange andre varianter også for de med store pupper. På Change koster de fra 300 kr. Og du må aldri kjøpe bh uten å prøve! Det er fy fy. Ikke rart du ikke finner en som passer...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Høres ut som meg, her satt problemet i hodet mitt. Jeg hadde alltid brukt feil str, og puppene ramla jo ut om jeg bøyde meg. Når jeg fikk hjelp til å velge riktig str ble puppene "mindre" pga cupen sitter inntil puppen og ikke en halvmeter utenfor. Hjelper med riktig modell da, push up ol. Anonymous poster hash: 23c88...d21
MotherOfDragons Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 Hva butikk var dette? Jeg elsker Lalina! De har masse fine BH'er i super kvalitet og de holder seg i årevis. Jeg har uten padding for dager jeg vil ha diskré pupper, padding for t-skjorter og skikkeloig push up for bykvelder Jeg handler ikke noen andre steder. Fantastiske BH'er som gir deg perfekte pupper og god støtte
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #9 Skrevet 2. september 2015 Hvilken størrelse bruker du nå, og hvilke prøvde du i butikken? Hvis det er mye forskjell er det klart det blir feil fra hm. De går vel bare opp til d eller e cup. Gå på Change e.l og forklar hva du ønsker! Du har sikkert prøvd full-cup, som kan gjøre at de ser mindre ut. Det finnes både push-up og mange andre varianter også for de med store pupper. På Change koster de fra 300 kr. Og du må aldri kjøpe bh uten å prøve! Det er fy fy. Ikke rart du ikke finner en som passer... Bh'en fra Hm som jeg bruker er 80D og de jeg prøvde igår var 70D, tror jeg..de fikk ihvertfall puppene mine til å se mindre ut..likte dem ikke, rett og slett. Den jeg bruker nå er fra Hm, prøvde den aldri på, og når jeg tok den på hjemme så så jeg at den var feil, men med en stram topp over så går det bra, puppene synes og fine og runde. Mens de jeg prøvde igår, puppene ble mindre og spisse. Anonymous poster hash: 99759...f3e
Kjerringa med agurken Skrevet 2. september 2015 #10 Skrevet 2. september 2015 (endret) Prøv balconette versjonene av BH'er og ikke fullcup. Change er bra + Bravissimo. Jeg har tatt vågestykket å bestille BH'er fra Ebay også så lenge de er under tollgrensa inklusive mva. Edit: 80D er relativt lite så du har jo Kappahl og Cubus i rimlige versjoner til din cup og større. Change har selvsagt opp til mye større størrelser om du skulle ha behov for det senere. De fleste gjør feilen med for vidt rundt ribbeina og for liten cup. Lalina var dyrt og dårlig utvalg sist gang jeg sjekket det. Endret 2. september 2015 av Froggi83
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #11 Skrevet 2. september 2015 Høres ut som meg, her satt problemet i hodet mitt. Jeg hadde alltid brukt feil str, og puppene ramla jo ut om jeg bøyde meg. Når jeg fikk hjelp til å velge riktig str ble puppene "mindre" pga cupen sitter inntil puppen og ikke en halvmeter utenfor. Hjelper med riktig modell da, push up ol.Anonymous poster hash: 23c88...d21 Men jeg vil ikke ha mindre pupper. Anonymous poster hash: 99759...f3e
TPK Skrevet 2. september 2015 #12 Skrevet 2. september 2015 Hvilken størrelse bruker du nå, og hvilke prøvde du i butikken? Hvis det er mye forskjell er det klart det blir feil fra hm. De går vel bare opp til d eller e cup. Gå på Change e.l og forklar hva du ønsker! Du har sikkert prøvd full-cup, som kan gjøre at de ser mindre ut. Det finnes både push-up og mange andre varianter også for de med store pupper. På Change koster de fra 300 kr. Og du må aldri kjøpe bh uten å prøve! Det er fy fy. Ikke rart du ikke finner en som passer... Bh'en fra Hm som jeg bruker er 80D og de jeg prøvde igår var 70D, tror jeg..de fikk ihvertfall puppene mine til å se mindre ut..likte dem ikke, rett og slett. Den jeg bruker nå er fra Hm, prøvde den aldri på, og når jeg tok den på hjemme så så jeg at den var feil, men med en stram topp over så går det bra, puppene synes og fine og runde. Mens de jeg prøvde igår, puppene ble mindre og spisse. Anonymous poster hash: 99759...f3e Hva er problemet da, hvis du er fornøyd med den du har? Poenget mitt er at du må gi den typen butikk flere sjanser. Gå til en annen butikk, en annen dame, og vær veldig konkret om hva du ønsker. Si hva som ble feil sist. Det høres ut som du ønsker deg push up eller balconette, med padding/vattering. Da blir ikke puppene spisse.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #13 Skrevet 2. september 2015 Hva butikk var dette? Jeg elsker Lalina! De har masse fine BH'er i super kvalitet og de holder seg i årevis. Jeg har uten padding for dager jeg vil ha diskré pupper, padding for t-skjorter og skikkeloig push up for bykvelder Jeg handler ikke noen andre steder. Fantastiske BH'er som gir deg perfekte pupper og god støtte Takk for tips..skal sjekke hvor jeg finner lalina.. Kan du linke til padding bher? Hva er det? Anonymous poster hash: 99759...f3e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #14 Skrevet 2. september 2015 Hvilken størrelse bruker du nå, og hvilke prøvde du i butikken? Hvis det er mye forskjell er det klart det blir feil fra hm. De går vel bare opp til d eller e cup. Gå på Change e.l og forklar hva du ønsker! Du har sikkert prøvd full-cup, som kan gjøre at de ser mindre ut. Det finnes både push-up og mange andre varianter også for de med store pupper. På Change koster de fra 300 kr. Og du må aldri kjøpe bh uten å prøve! Det er fy fy. Ikke rart du ikke finner en som passer... Bh'en fra Hm som jeg bruker er 80D og de jeg prøvde igår var 70D, tror jeg..de fikk ihvertfall puppene mine til å se mindre ut..likte dem ikke, rett og slett. Den jeg bruker nå er fra Hm, prøvde den aldri på, og når jeg tok den på hjemme så så jeg at den var feil, men med en stram topp over så går det bra, puppene synes og fine og runde. Mens de jeg prøvde igår, puppene ble mindre og spisse.Anonymous poster hash: 99759...f3e Hva er problemet da, hvis du er fornøyd med den du har? Poenget mitt er at du må gi den typen butikk flere sjanser. Gå til en annen butikk, en annen dame, og vær veldig konkret om hva du ønsker. Si hva som ble feil sist. Det høres ut som du ønsker deg push up eller balconette, med padding/vattering. Da blir ikke puppene spisse. Puppene detter ut på oversiden når jeg bøyer meg, må alltid ha en stram topp over, så de ikke detter ut;) Skal prøve å finne en annen butikk. Anonymous poster hash: 99759...f3e
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #15 Skrevet 2. september 2015 Høres ut som meg, her satt problemet i hodet mitt. Jeg hadde alltid brukt feil str, og puppene ramla jo ut om jeg bøyde meg. Når jeg fikk hjelp til å velge riktig str ble puppene "mindre" pga cupen sitter inntil puppen og ikke en halvmeter utenfor. Hjelper med riktig modell da, push up ol.Anonymous poster hash: 23c88...d21 Men jeg vil ikke ha mindre pupper. Anonymous poster hash: 99759...f3e "Mindre"!!! Puppene dine blir ikke mindre, de krymper ikke fordi du tar på deg en bh. Lykke til... Anonymous poster hash: 23c88...d21
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #16 Skrevet 2. september 2015 Hvis du er innom Oslo så kan jeg anbefale "Det lille under" på Paleet øverst i Karl Johans gate. Vet du, jeg tror hovedproblemet her er at du har fått så dårlig forhold til puppene dine mtp. bh'er, at du får litt hang-ups. Og dette sier jeg i beste mening - jeg har vært der selv! Det skjer noe med forholdet til egen kropp når du ikke kan bøye deg uten at puppene hopper ut av bh'en. Man kan føle seg mislykket, håpløs fordi "ingen andre" har samme problem, og "alle andre" har fine bh'er og pupper... Du har brukt 80 D til nå. Du sier at du liker at puppene dine ser større ut i de bh'ene enn de du prøvde på den andre butikken. Likevel så er du lei deg fordi puppene dine hopper ut av bh'en om du bøyer deg fremover. Konklusjonen er at den bh'en ikke passer deg - ikke i nærheten en gang. Og tro meg, jeg vet hva jeg snakker om, gikk med slike bh'er i mange, mange år selv. Du gikk i en "ordentlig" butikk nå siste gangen, så det er ganske trygt å anta at målene hun tok av deg er ganske riktige når det kommer til størrelsen du skal ha rundt ryggen. Da har du et godt utgangspunkt, du må bare finne andre bh-merker som ikke gir deg spisse bryst. Visste du at hvis du skal ha like stor cup i 70 som ved 80 D, da må du opp i en 70 F? (vel og merke om cup'en i 80 er riktig størrelse, selv om den er feil rundt ryggen). Det er sjelden man finner større cup i 70 enn D i vanlige butikker. Det er en størrelse du ikke får i vanlige butikker eller kjedebutikkene! Så det er helt naturlig at du ikke finner deg bh'er i vanlige butikker. Det har ikke noe med deg å gjøre, det går på at butikkene har for dårlig utvalg selv om det er mange som bruker samme størrelse som deg. Når du bruker en 80-bh når du egentlig ikke skal ha større enn 70, da skjer flere ting med puppene dine. De henger mer, for du har ikke nok hold rundt ryggen. Når litt store pupper henger ser de større ut, rundere ut. I tillegg, når du bruker så mye større størrelse rundt enn du egentlig skal ha, da vil mellomrommet mellom puppene ofte være større, noe som gjør at når du bruker de bh'ene så vil puppene dine sprike mer. Så selv om du egentlig har flotte pupper så vil de se mer hengete ut gi den en tyngre profil (du ser det ofte spesielt fra siden). Når du får riktig størrelse på bh'en så vil de kanskje se litt mindre ut når du ser på brystene isolert. Men ser du på puppene dine i sammenheng med den nye profilen din, så vil du trolig se slankere ut, det vil se ut som om du har bedre holdning (pupper som henger gir inntrykk av en mer lutende holdning), magen vil se flatere ut. Så summen blir at puppene dine kanskje ser bittelitt mindre ut, men at de ser myyyye bedre ut, at holdningen din ser mye bedre ut. Når du bruker en bh som er riktig for deg, da skal du kunne bøye deg uten at noe som helst faller ut. Når du retter deg opp igjen skal bh'en se akkurat like fin ut, ingen dobbelpupper, ikke følelsen av at alt har flyttet seg, alt henger, at du må rette på puppene, dra ned bh'en, håpe ingen ser deg.... En bh som sitter riktig skal du kunne gjøre det du vil i uten å tenke at du har den på, den skal sitte, den skal ikke skli, den skal ikke gi deg dobbelpupp! Akkurat til å begynne med så føles det litt rart ut, anderledes, men det går fort over. Raskt vil du glede deg over følelsen over at bh'en faktisk sitter slik den skal. Siden du sa til dama i butikken at du ikke ville ha spisse pupper, og du ikke fikk andre, da tror jeg at den butikken trolig ikke hadde bh'er i andre modeller i riktig størrelse for deg. Da burde hun heller ha sagt det til deg. Som sagt, jeg kan ikke fordra å få slike spisse pupper, og det har kun med bh-merke og modeller å gjøre. Vi har ca samme størrelse, og de bh'ene som sitter best og ser penest ut på meg er MaryJo eller Primadonna. De gir rundere bryst og er veldig komfortable. MaryJo er aller best på meg. Men også der må du ha riktig modell. Bh'er som er for lavt skåret vil på større bryst ofte føre til at puppene faller ut om man bøyer seg fremover. Jeg har en slik bh, men den er kun til selskapsbruk hvis jeg skal ha en mer utringet topp på meg og jeg vet jeg ikke skal bøye meg fremover. Stå-og-sitte-og-se-pen-ut-bh'er.... Men til hverdags må jeg ha andre modeller som sitter bedre. Finn en annen butikk som har gode merker. Be dem måle deg på nytt, da får du en second opinion på hvilken størrelse du skal bruke. Prøv MaryJo eller Primadonna-bh'er (jeg har til dags dato til gode å finne andre merker som sitter riktig på meg, så jeg bruker kun disse merkene). De koster, men de er verdt det og de er veldig holdbare! Jeg har ikke kjøpt meg bh'er på fire år, og mine hverdagsbh'er holder seg fremdeles like fine. Dvs. nå begynner de akkurat å bli litt slitne, så det er på tide å investere i nye. Dvs. jeg kjøpte en bh for to år siden på Change, den var riktig størrelse for meg, men den holdt bare noen månder så så den ikke bra ut lenger. Jeg vet mange er fornøyde med Change, men jeg har alltid vært uheldig der, har aldri fått god kvalitet der på bh'er eller bikinier. Trusene derfra liker jeg, men ikke bh'ene. Så selv om du med det samme vil synes at puppene dine ser litt mindre ut i riktige og gode bh'er, så vil du raskt oppdage at du ser flottere ut med en riktigere bh. Du får en mye bedre holdning. Og du kan bevege deg akkurat som du vil uten å tenke på hvor puppene dine havner Så gi det et nytt forsøk! Anonymous poster hash: 4f1b5...152
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #17 Skrevet 2. september 2015 Hvilken størrelse bruker du nå, og hvilke prøvde du i butikken? Hvis det er mye forskjell er det klart det blir feil fra hm. De går vel bare opp til d eller e cup. Gå på Change e.l og forklar hva du ønsker! Du har sikkert prøvd full-cup, som kan gjøre at de ser mindre ut. Det finnes både push-up og mange andre varianter også for de med store pupper. På Change koster de fra 300 kr. Og du må aldri kjøpe bh uten å prøve! Det er fy fy. Ikke rart du ikke finner en som passer... Bh'en fra Hm som jeg bruker er 80D og de jeg prøvde igår var 70D, tror jeg..de fikk ihvertfall puppene mine til å se mindre ut..likte dem ikke, rett og slett. Den jeg bruker nå er fra Hm, prøvde den aldri på, og når jeg tok den på hjemme så så jeg at den var feil, men med en stram topp over så går det bra, puppene synes og fine og runde. Mens de jeg prøvde igår, puppene ble mindre og spisse.Anonymous poster hash: 99759...f3e Hva er problemet da, hvis du er fornøyd med den du har? Poenget mitt er at du må gi den typen butikk flere sjanser. Gå til en annen butikk, en annen dame, og vær veldig konkret om hva du ønsker. Si hva som ble feil sist. Det høres ut som du ønsker deg push up eller balconette, med padding/vattering. Da blir ikke puppene spisse. Puppene detter ut på oversiden når jeg bøyer meg, må alltid ha en stram topp over, så de ikke detter ut;) Skal prøve å finne en annen butikk.Anonymous poster hash: 99759...f3e Hvis puppene regelrett faller ut, så er jo BHen altfor stor for deg! Jeg har og problemer med å finne gode BHer. Hos Change synes jeg at jeg har fått god hjelp og funnet mange fine. Jeg har egentlig ikke noe imot å betale endel dersom BHen virkelig er god, men desverre synes jeg kvaliteten til Change ikke er så bra. De mister elastikken og spensten rundt for fort, og blir da litt for slakke for kjapt. Anonymous poster hash: 31290...20c
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #18 Skrevet 2. september 2015 80D er da ikke så stort at det ikke finnes den str i alle kjedebutikkene. Men hva mener du med detter ut? Er cupen egentlig litt stor? Du vil ikke de skal se mindre ut nei men med litt for stor cup ser de større ut med klær men de detter ut på topp om du bøyer deg? Kan det hende du egentlig er en C cup? Anonymous poster hash: ac657...a03
Anonym bruker Skrevet 2. september 2015 #19 Skrevet 2. september 2015 Som mange andre her så lurer jeg på om du bruker rett str. Få deg målt ordentlig (og man skal da måle uten å ha på bh). Og husk at bh-str ikke er liniære. Altså at en 75D har samme str på cupen som på 80C, og som på en 70E. De fleste kvinner bruker for stor midjevidde og for små cuper, som jo føre til dobbelpupp og brystvev skvist under armen, og at båndet vil dras opp bakpå ryggen og skulderstroppene vil bære mer vekt enn de skal så man får smerter i skuldrene. Og husk at de fleste merkene har forskjellige passformer, og passer for forskjellige pupper (brysthøyde, vidden mellom puppene osv.). Når man prøver på en bh skal man bøye seg forover (90 grader ifht gulvet) og justere puppene oppi cupen sånn at de ligger godt på plass. Siden dine faller ut, så har du ikke rett cupstr. Dra på en spesialbutikk og rop "hjelp". Anonymous poster hash: 66e68...790
Direkte Skrevet 2. september 2015 #20 Skrevet 2. september 2015 Hvis puppene faller ut kan cupen være enten for stor eller for liten, eller for lavt skåret i front. Trikset kan være å finne en BH som er høyere fremme (dvs ikke bare en slik tynn stripe med stoff). Jeg liker BH'ene fra Bravissimo, særlig merket som heter Fantasie (bravissimo.co.uk). Anbefaler å ta en tur innom hvis du er i England en tur Change har også noen Fantasie-BH'er, og enkelte spesialforretninger har dem. Ta deg en tur til en skikkelig BH-butikk og prøv deg litt frem Ja, en skikkelig BH koster litt ekstra, men det er det verdt! Heller 600 kr for en BH som holder i flere år, og som holder puppene på plass, enn en billig en til 200 kr som må byttes hvert halvår fordi strikken blir ødelagt, og som heller ikke passer skikkelig...
MotherOfDragons Skrevet 2. september 2015 #21 Skrevet 2. september 2015 Hva butikk var dette? Jeg elsker Lalina! De har masse fine BH'er i super kvalitet og de holder seg i årevis. Jeg har uten padding for dager jeg vil ha diskré pupper, padding for t-skjorter og skikkeloig push up for bykvelder Jeg handler ikke noen andre steder. Fantastiske BH'er som gir deg perfekte pupper og god støtte Takk for tips..skal sjekke hvor jeg finner lalina.. Kan du linke til padding bher? Hva er det? Anonymous poster hash: 99759...f3e Det er sånn: http://www.herroom.com/freya-aa4234-deco-underwire-molded-plunge-bra.shtml Perfekt under strame tskjorter/singleter
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #22 Skrevet 3. september 2015 Hva butikk var dette? Jeg elsker Lalina! De har masse fine BH'er i super kvalitet og de holder seg i årevis. Jeg har uten padding for dager jeg vil ha diskré pupper, padding for t-skjorter og skikkeloig push up for bykvelder Jeg handler ikke noen andre steder. Fantastiske BH'er som gir deg perfekte pupper og god støtte Takk for tips..skal sjekke hvor jeg finner lalina.. Kan du linke til padding bher? Hva er det? Anonymous poster hash: 99759...f3e Det er sånn: http://www.herroom.com/freya-aa4234-deco-underwire-molded-plunge-bra.shtml Perfekt under strame tskjorter/singleter Dette, det er DETTE jeg mener og vil ha! Takk! Alle de jeg prøvde så ikke sånn ut, koppene var små og puppene ble ikke dekt nok på oversiden. Hi Anonymous poster hash: 99759...f3e
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #24 Skrevet 3. september 2015 Padded betyr jo bare at BH'n er "polstret", altså at stoffet er tykkere. Det sier ingenting om formenn eller modellen på BH'en Anonymous poster hash: 31290...20c
Anonym bruker Skrevet 3. september 2015 #25 Skrevet 3. september 2015 Padded betyr jo bare at BH'n er "polstret", altså at stoffet er tykkere. Det sier ingenting om formenn eller modellen på BH'enAnonymous poster hash: 31290...20c OK..vil at det skal være tykkere og ikke tynt. Anonymous poster hash: 99759...f3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå