Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Ok, jeg er gravid og går til jobb, noe som begynner å bli tungt. Av diverse grunner kan jeg ikke sykle men hva hadde dere tenkt om dere så en voksen (slutten av tyveårene) på "voksensparkesykkel" ( de selger for voksne på sportsbutikken med større hjul osv, ikke slik som ungdommer bruker). JEG tenker at det ser teit ut, men hadde hjulpet meg fortere frem med mindre belasting på føttene. Er snakk om inne i byen, ikke ute på veiene. Anonymous poster hash: 5094d...94e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Vel... Jeg var på kino i helgen, og der kom et voksent par sparkende på hver sin sparkesykkel, som de parkerte utenfor kinoen før de gikk inn. Skal innrømme at jeg og de andre som sto rundt meg fniste litt da vi så dem. Det så litt spesielt ut. Men de to som sparket så ut som de koste seg og brydde seg lite om hva vi syntes. Anonymous poster hash: 8e75e...5ea
Serepta Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Jeg bruker det rett som det er når jeg samler inn barn om kvelden. Ser ikke noe rart i det.
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Go for it, jeg er 30 og har sparkesykkel som jeg bruker til og fra jobb når jeg reiser med toget. Den har vært veldig godt brukt i 3sesonger nå. Jeg ser stadig flere voksne på toget med sparkesykkel. Vil anbefale en type med store hjul, og vær forsiktig med kantsteiner.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 Vel... Jeg var på kino i helgen, og der kom et voksent par sparkende på hver sin sparkesykkel, som de parkerte utenfor kinoen før de gikk inn. Skal innrømme at jeg og de andre som sto rundt meg fniste litt da vi så dem. Det så litt spesielt ut. Men de to som sparket så ut som de koste seg og brydde seg lite om hva vi syntes. Anonymous poster hash: 8e75e...5ea Det ville nok sett enda mer spesielt ut om de var gravide, hehe! HI: Jeg skjønner ikke hvorfor du bryr deg om hva andre tenker. Skulle noen spørre, så har du svaret lett tilgjengelig: det forbedrer hverdagen din. Jeg stusser ikke over sparkesykkel-brukere. De som bruker segway derimot... Anonymous poster hash: 1ce28...9ce
Stina <3 Skrevet 1. september 2015 #6 Skrevet 1. september 2015 Jeg bruker sparkesykkel selv og jeg er godt over 30 år! Innimellom bruker jeg min sønn sin triksesparkesykkel
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #7 Skrevet 1. september 2015 Har sett mange voksne som bruker sparkesykkel. Tar toget en del og, der er det flere voksne med sparkesykkel. Anonymous poster hash: 1eb63...01d
Yellow Brick Road Skrevet 1. september 2015 #8 Skrevet 1. september 2015 Sparkesykkel er genialt. Og synes noen at det er rart, så dem om det.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #10 Skrevet 1. september 2015 Mange voksne med sparkesykkel her i Oslo i hvert fall. Rull i vei! Anonymous poster hash: aa7e3...fe0
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. september 2015 #11 Skrevet 1. september 2015 Kjør på! Ikke tenk på hva andre skal si Jeg er 33 år og jeg har rosa voksensparkesykkel hehe
Jojo x3 Skrevet 1. september 2015 #12 Skrevet 1. september 2015 Hadde ikke tenkt over det om jeg traff deg på sparkesykkel. Kanskje bare at du er sprek og kul som kan sparke som gravid!
Meg og alle gutta Skrevet 1. september 2015 #13 Skrevet 1. september 2015 Jeg er høygravid og bruker ofte sparkesykkel rundt om I nabolaget her når jeg skal hente inn barna. Aldri tenkt på at det ser rart ut eller at folk stusser på det. Det er mannen sin sparkesykkel, han bruker den litt rundt om i nabolaget han også. Hender han og barna kjører hver sin sparkesykkel til og fra bhg eller på tur med bikkja så han får løpt litt.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #14 Skrevet 1. september 2015 Hm hvor får man kjøpt en sånn sparkesykkel? 4-åringen liker å bruke sparkesykkel når vi går tur, men han må hele tiden stoppe og vente på meg, kanskje jeg skulle sparkesyklet sammen med ham. Men jeg har ikke så veldig god balanse, får man kjøpt med 3 hjul til voksne? Anonymous poster hash: 4afdd...754
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #15 Skrevet 1. september 2015 Jeg er 37 og bruker gjerne sparkesykkel. Da med litt større hjul enn de vanlige til barna. Men nå blir jeg alltid spurt om leg på polet, så kan være folk ikke reagerer siden jeg likevel sikkert ser ganske ung ut... Anonymous poster hash: 80e08...f8a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #16 Skrevet 1. september 2015 Spark i vei! Jeg er over 40 og har faktisk to sparkesykler. En jeg bruker når jeg følger barna til skateparken (lik den de har) og en med store hjul jeg bruker når jeg lufter bikkja i skauen. Hadde nok kjøpt den sistnevnte med en gang om jeg hadde visst om den. Fordelen med de små er at de er sammenleggbare og du kan ha den med inn på tog, jobben osv uten problemer. Anonymous poster hash: 9a610...f35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå