Gå til innhold

samboeren min sitter med mobilen hele tiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han klarer ikke å la den ligge i fred.

Må drive med mobilen konstant.

Vi har en gutt på snart 2 år også. Han sutrer mye når dem 2 er oppe sammen. Når det er han sin tur til å stå opp med guttungen. Mobilen må han drive med hele tiden. Skjønner godt at han surver da, han er mer opptat av å få med seg ting på mobileb enn å aktivisere han. Tilogmed når dem sitter på gulvet og leker må han sjekke mobilen.

Jeg driver kun med mobilen når guttungen er lagt for kvelden.

Flere som har det sånn ?

Anonymous poster hash: 595ea...80a

Skrevet

Jeg sitter en del med mobile selv, men ALDRI på bekostning av ungene.

Men, har du ikke sagt noe? Skal jo ikke være nødvendig men er det så ille må du jo si ifra!

Skrevet

Si ifra da vel, be han legge den et fast sted når ungene er våkne. Han vil vel ikke at ungene skal se at pappa elsker mobilen høyere enn dem?

Anonymous poster hash: 0cdf8...c06
Skrevet

Vi måtte innføre fast tlf-tid fordi vi begge var litt for opphengt i tlf (ikke så ille som din samboer virker). Ingen tlf/pc under måltider i starten, deretter utvidet vi det til ingen tlf/pc kl da og da. Vi har nå fast tlf-tid under barnetv og etter barna er i seng. 

Anonymous poster hash: 1dad6...e4f
Skrevet

Da er det på høy tid å innføre mobilregler i hjemmet!

Anonymous poster hash: 31d68...696
Skrevet

Da får du skaffe deg en ny å bedre samboer :D

Anonymous poster hash: b652b...185

Skrevet

Helt likt her! Han har ikke noen god kontakt med toåringen i det heletatt. En sjelden gang kan han stå opp med han og det blir bare bråk. Han gidder jo ikke en gang å sitte sammen med sønnen sin og spise frokost!

Jeg sier det ofte til han, men han blir bare sur.

Anonymous poster hash: bb24b...a94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...