Gå til innhold

Dere som har opplevd kjemisk graviditet

Anbefalte innlegg

Hvordan opplevde dere det?

Er det noen som har fått CB digital "gravid" for så å få mensen rett etterpå, å få "gravid" på CB dagen etterpå også?

Håper mange vil gi meg historien sin.. Lurer så veldig på hva som skjer med meg ;) trenger å ha noen å sammenligne meg med

Fortsetter under...

Min kjemiske fortonet seg slik: positiv test 2 dager før ikm og frem til 3 dager over ikm (svake, ble litt sterkere og så flatet det ut). Begynte så å blø (dessverre fortsatt posititv test), men omlag 2 dager etter var den negativ.

Det er kjemisk frem til uke 5+0 for da kan man se om en er gravid på en ultralyd. Det er i hvert fall slik jeg har forstått det etter intens googling da dette skjedde meg.

Forøvrig - mange blør som gravid, så det trenger ikke bety at du har hatt en kjemisk :) Lykke til, jeg krysser fingrene.

1 graviditet, positiv test ikm, mensen dagen etter. Tok ikke flere tester. Blødde 9 dager. Fikk plutselig kraftig blødning 1 mnd etter. Sa i uke 8.

Graviditet 2: positiv test ikm, blødning dagen etter, testa negativt etter 3 dager med blødning.

Graviditet 4: positiv test ikm, blødning seks dager over. Negativ test blødningsdagen.

Tusen takk for at dere tok derre tid til å svare :) jeg blør og blør akkurat som jeg pleier når jeg har mensen.. Alle symtomer forsvant i går, her er det nok på vei ut :/ veldig kjedelig,

Vi satser på neste mnd :)

Ønsker dere lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...