Gå til innhold

hipphurra for bekkenløsning....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ånei, så kjedelig!! Hvor langt er du på vei?!

Jeg hadde tendenser til bekkenløsning i forrige uke. Jeg er 6+3 i dag og synst det var veeeldig tidlig 😳 Heldigvis har det ikke vært så fremtredende denne uken... kanskje fordi jeg har vært hjemme fra jobb i to dager (pga kvalme) og stort sett lagt rett ut...

Gikk til fysioterapeut ved forrige svangerskap pga bekkenløsning, men mener å huske at det ikke var før i uke 20.

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Her kommer bekkenløsningen tidligere og tidligere for hvert svangerskap så det er vel normalt. Sist kom det i uke 11 og denne gang var det et faktum i uke 10. Er merkelig at jeg gikk fra å ikke kjenne noe en dag til å virkelig kjenne den kom dagen etter. Jeg er enig med den som skrev over her at det ikke engang er sammenlignbart med kvalmen. Men utover i svangerskapet blir det jo verre. Jeg er likevel sånn at kvalme for meg er det verste :-P Og nå når alt jeg trenger er en mobil for å kunne jobbe kan jeg lett ligge i sengen en dag å jobbe, så da er det ikke noe problem. Husker med gru når jeg satt på kontor i ny jobb og led meg gjennom bekkenløsningen...var helt ødelagt når jeg kom hjem fra jobb og måtte ligge rett ut resten av dagen :-S

Så kjedelig!

Har slitt med bekkenet siden sist svangerskap. Prøvd alt, ingenting som funker. Trening holder meg i sjakk :) Men har nå begynt å slite på kveldene, den ene foten går i full lås:( 12 uker på fredag! Kontroll hos lege på fredag, blir vel fysio med engang tenker jeg 👍

Håper bare jeg holder ut! Ble sykmeldt i 100% fra uke 18 sist, det var langdrykt!! 😁😁

Men kommer verdens fineste gave til slutt da<3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...