Gå til innhold

Noen som bruker Efexor/Venlafaxin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dag 14 på 75 mg, utrolig vanskelig og kjip dag. Et skritt tilbake i dag. Skal øke dosen i morgen, blir spennende hvordan det går.

Anonymous poster hash: 8c5d0...1b5
Skrevet

Hvor mange mg er en tablett? Jeg husker at jeg i 1998 begynte rett på 4 stk daglig. To morgen og to kveld. Det var en tøff start. Maaange ekle bivirkninger i starten. Men så gikk det gradvis bedre. Tok noen uker før jeg følte meg ok da. Gikk på dem i et drøyt år. De reddet livet mitt, men jeg tror de også ødela en stor del av sexlysten. Ikke vært det samme siden, selv om det har gått mange år nå. Håper du blir bedre snart. Klem

Anonymous poster hash: ae187...ef7

Skrevet

Minste mg tbl er 37,5 mg. Høres rart ut at du startet rett på 150 mg, hørtes tøft ut. Jeg har gått på de tidligere 150 mg med god effekt, håper bare på det denne gangen også og at jeg slipper å vente så mye mer.

Takk for hyggelig hilsen.

HI

Skrevet

For meg fungerte efexor veldig bra sammen med wellbutrin. Tok det for sosial angst og depresjoner.

Anonymous poster hash: 2549a...563

Skrevet

Dag 1 på 150 mg. Har økt idag, ingen økte bivirkninger utenom mye gjesping. Føler meg bedre idag enn i går.

HI

Skrevet

Dag 2 med 150 mg. Formen er den samme som i går.

Skrevet

Dag 3 med 150 mg. Litt bedre i dag enn i går, krysser fingre her.

HI

Skrevet

Hei, jeg har stått på 75 mg i flere år nå. Har slitt med panikkangst. Vært helt fri fra angsten nå i mange år men også følt meg litt avflatet og manglende sexlyst. Holder på å trappe ned til 37,5 mg nå i disse dager for å se om det kan hjelpe på lysten.

Første dagene tok jeg 75 og 37,5 annenhver dag men nå tenker jeg å stå videre på 37,5. Merker ingen seponeringsproblemer enda men kanskje det er litt tidlig enda. Mer lyst kjenner jeg heller ikke noe til men det er vel kanskje noe jeg må ha litt ekstra tålmodighet med og jobbe med😊

Anonymous poster hash: 1fab4...7a6

Skrevet

Dag 4 med 150 mg, synes dage i dag er noe tyngre enn i går.

Skrevet

Dag 5 med 150 mg, tung dag i dag også. Er sliten og lei.

Skrevet

Dag 6 på 150 mg, litt bedre i dag. 

Skrevet

Dag 10 på 150 mg. Har ikke skrevet på noen dager, men det går sakte, men sikkert framover. Sover bedre, spiser bedre og noe mindre uro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...