Gå til innhold

Singulair/montelukast tyggetabletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått dette til barnet mitt med astma. Noen erfaringer? Det sies at den skal taes 1 time før eller 2 timer etter mat. Det er jo veldig vanskelig med tanke på at den skal taes om kvelden. Ikke alltid det passer med tid med middag og kvelds.

Anonymous poster hash: 1ecae...e19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har granulat, og tar det til kveldsmat. Putter det oppi grøt eller yoghurt. Muligens ikke optimalt, men det funker.

Skrevet

Denne synes jeg er helt fantastisk. Nå har ikke jeg tyggetablett da, og er voksen. Men før jeg fikk denne, var jeg veldig syk av allergien og astmaen min. Men etter jeg startet på denne, så har alt blitt mye bedre. Så for meg er det nesten mirakel pille. Men er nok forskjellig fra person til person.

Skrevet

Problemet er at det er tyggetablett. Og i motsetning til granulat og tabletter, skal det ikke taes med mat. Synes bare det er vanskelig å time det til 1 time før eller 2 timer etter mat. Og hvor viktig er egentlig dette? Legen sa først at hun ville gi meg granulat, men så gikk hun for tyggetabletter isteden...

Skrevet

Denne synes jeg er helt fantastisk. Nå har ikke jeg tyggetablett da, og er voksen. Men før jeg fikk denne, var jeg veldig syk av allergien og astmaen min. Men etter jeg startet på denne, så har alt blitt mye bedre. Så for meg er det nesten mirakel pille. Men er nok forskjellig fra person til person.

Så bra! Håper den tar knekken på kvelds- og natthosten her i huset.

Skrevet

Vi er ikke veldig nøye på det altså, og det funker bra for det om :) 

Skrevet

Godt å høre Har prøvd for første gang nå. Ingen problem å tygge tabletten, men halvparten satt fast i tanngropene Så nå får vi vente en time før det blir en heller sen kveldsmat.

Skrevet

Godt å høre Har prøvd for første gang nå. Ingen problem å tygge tabletten, men halvparten satt fast i tanngropene Så nå får vi vente en time før det blir en heller sen kveldsmat.

Ja det sitter igjen i tennene her også :)

Skrevet

Min bruker singulair, dersom jeg har tyggetablett gir jeg gjerne i bilen på vei fra barnehagen. Granulat i en skje yoghurt om kvelden. Nytt liv etter at han begynte på dette.

Anonymous poster hash: 86368...e33

Skrevet

Enig, fantastisk medisin! Mine tar det til kveldsmaten og det virker likevel. :-)

Anonymous poster hash: 64f9c...ac4

Skrevet

Nå er ikke vår datter veldig plaget, annet enn i perioder med mye forkjølelser. Men pga allergi, så mente legen at vi ville få slutt på natthosten, og hun vil være mindre plaget i vinterhalvåret. Forhåpentligvis kan vi slutte med medisiner til våren igjen. Hun har knapt nok hostet siden hun la seg, og ingen tegn på anfall enda. Det lover ihvertfall godt!

Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...