Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #1 Del Skrevet 1. september 2015 Jeg har kobberspiral, magefølelsen har etter de 5 siste menstruasjonene vært veldig dårlig iforhold til at jeg tror den sitter feil. Har mye rare smerter og blør merkelig, er tilogmed sikker på at jeg har hatt ett par SA siden påske. Tror den sitter lengre ned, etter typiske fødelsrier i påskeferien ble trådene plutselig lengre og ligger nå halvveis ned i skjeden, fikk ul men der sa de at den lå der den skulle. Javel... Nå skulle jeg hatt mensen på fredag/lørdag og det blør så bittelite hver dag, noen små drypp bare og Murringer i korsryggen. Brystene blir tyngre og mer ømme for hver dag nå.. Pleier ikke ha ømme pupper før mensen.nå er jeg bare livredd for graviditet utenfor livmoren. Klarer ikke engang å kjøpe en test for å se om den er positiv, dette er fordi jeg ønsker barnet hvis d nå er slik at dette er ett faktum, enda verre hvis d sitter i eggstokkene😢 Anonymous poster hash: 4eedb...d72 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144234000-forventes-det-at-dette-her-er-graviditet-utenfor-livmoren-n%C3%A5-da-eller/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå