Gå til innhold

Hvor i Oslo finner jeg en god undertøysbutikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en ukurant størrelse (liten omkrets, stor cup) og trenger derfor en butikk med godt utvalg. Bhene fra Change (eller hva de heter) passer meg ikke, dessverre.

Blir veldig takknemlig for tips om butikker med godt utvalg og god service. :-)

Anonymous poster hash: db606...2e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pikant under på CC vest

Anonymous poster hash: 2f868...6ae

Skrevet

Pikant under på CC vest

Anonymous poster hash: 2f868...6ae

Skulle også tipse om denne. I tillegg har de bra utvalg på Steen og Strøm.

Anonymous poster hash: d7c1f...db7

Skrevet

Hvordan kommer man seg lettest til CC vest fra sentrum med kollektivtransport? Hvor langt er det? (Er ikke særlig kjent og vet ikke hvor CC vest er).  Har Sten og Strøm en egen undertøysbutikk, altså? Finnes det flere gode undertøysbutikker i Oslo sentrum?

Anonymous poster hash: db606...2e0
Skrevet

LaLina, ligger ved St.Haugen. Der har de alt mulig og du får veldig god hjelp. De måler deg og henter BHer. De har også stort utvalg i badetøy. Jeg kjøper alltid bikinier der, de er flotte med mye hold uten å se tantete ut :-)

Anonymous poster hash: f8724...8ea

Skrevet

LaLina, ligger ved St.Haugen. Der har de alt mulig og du får veldig god hjelp. De måler deg og henter BHer. De har også stort utvalg i badetøy. Jeg kjøper alltid bikinier der, de er flotte med mye hold uten å se tantete ut :-)

Anonymous poster hash: f8724...8ea

Enig, denne er bra. Dessuten var (?) det en veldig bra på Aker brygge.

Anonymous poster hash: 8fb87...be1

Skrevet (endret)

I tillegg til de som er nevnt over (har bare prøvd LaLina av de selv) finnes det også en bra undertøysbutikk på Paleet, i andre etg. Den heter Det lille under. Der får man også god hjelp til å finne riktig størrelse og passform. 

Endret av Soon to be mum

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...