Gå til innhold

-pippitommyogannika vil du ta en titt?!

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om du vil se hvordan det vil gå i ny jobb?! Starter 1 nov?! Veldig spent og grugleder meg etter mange år på samme arbeidsplass...

Ønsker også et fjerde barn, klarer du å se noe rundt det?! Vil det bli ett?! Hvordan vil ting bli?! Kjønn?! Tid?!

Klem fra Aina

Tusen takk;)

Fortsetter under...

Hei!

Det er alltid spennende med ny jobb! Skjønner godt at du grugleder deg☺️

Dette vil åpne en ny verden for deg, Det ser ut som den nye jobben din vil gjøre deg godt både selvtillittmessig og at du vil føle deg bedre, " følelsen av å få utettet noe" er ord som kommer veldig sterkt her.. Var det følelsen av å ville opp og frem som gjorde at du ville bytte jobb? Ikke så mye pga lønnen?

Ser ikke noe barn i umiddelbar fremtid, men en mulig graviditet rundt påsketider 2016, får opp jente. Ting blir nok litt annerledes for alle i familien, virker som det er viktig å snakke sammen? Snakke om hva dere virkelig ønsker og hvilke behov dere alle har og at dere er fullt klar over at hverdagen endres dersom dere får en baby til? Vet ike hvorfor jeg ser dette men kanskje du vet?☺️

Tusen takk...

Ja, det var ikke bare lønna... Men et ønske om å kunne utrette noe ja kanskje...

Et ønske om å føle at en bidrar mer på en måte enn der jeg er i dag.vanskelig å forklare, men ligger nok noe i det...

Når det gjelder barn så er det vel mest mitt ønske, men mannen min er jo med på det... Men han ønsker at vi skal gifte oss først så da må vi gjøre det snart så det ikke blir så stor aldersforskjell mellom de minste.. du ser ikke noe rundt det og mens du er i gang?!;)

Snakke om hverdagen hjemme, ja... Mange aktive og flere behov i heimen.., så det er klart en må prate om det hvis det blir virkelighet... Jeg håper...

Og om det blir jente, hadde det vært morro... Jeg er den eneste kvinnelige foruten katten her;)

Takk igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...