Gå til innhold

Gravid på naturmetoden, selv med tette eggledere?

Anbefalte innlegg

Jeg er litt sjokka. Etter at mensen ikke kom, tok jeg en test i dag bare for å bekrefte av jeg ikke var gravid. Så viser den positiv. Tar en til, den er ogsp positiv. Sterk positiv- på ettermiddagsurin!

Jeg er ufrvillig barnløs, og har hatt 11 prøverørforsøk med min forrige kjæreste. Han jeg er sammen med nå har jeg bodd sammen med i 2 år.

Jeg trodde ikke det var mulig for meg å bli gravid på naturmetoden?

Nå er jeg jo bekymra som søren for at dette er en graviditet utenfor livmora eller noe, siden jeg har lest at noen med eggleder-trøbbel kan oppleve det.

Noen her som har blitt gravide, selv om egglederne var tette?

Skal til legen i kveld for å få sjekka om dette faktisk kan være sant....!!

Håpe håpe <3

Fortsetter under...

Hei :-) når jeg var til gynekolog i januar i år, sa gyn til meg at min venstre eggleder var omtrent tett. Jeg har Endometriose. Ble anbefalt å begynne å prøve å få barn med en gang, eller starte med p-piller for å holde Endometriosen i sjakk. Valgte det siste. Sluttet med p-pillene i Mai (Hadde blødninger siden oppstart i Januar og var drit lei;) hadde noen måneder før, bestemt oss for å prøve å lage barn i Juli og det gikk på første forsøk. Har blitt fulgt opp tett av Gyn og i dag var vi på 3 u.l og fikk sett fosteret som var 2cm Jeg er 8+4 uker på vei

Min mor ble gravid med naturmetoden etter å ha mislyktes ved flere ivf. Hun hadde en ødelagt (kuttet?) og en tett eggleder. Så legene skjønte ingenting. Som et mirakel ;)

Anonymous poster hash: 7ed48...e2f

Var hos Gyn i går og tok UL innvendig. Hun så en liten svart prikk som hun mente var fostersekken i livmoren. Tror hun ikke ville slå fast noen ting siden det er så tidlig, og hun nevnte også på at det var en liten risko for EXU når jeg hadde tette eggleder/eggledere. Men hun sa at hun trodde dette skuille gå bra. Hun sa også at dette var et mirakel, hehe :-)

Tok blodprøve i går, og skal ny i morgen. For å se om HCG stiger rett. Da får jeg vell vite mer om hvordan det ser ut. Ellers er det vell bare å smøre seg med tolmodighet! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...