Solstrålene mine Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Kan noe "spå" meg? Er jeg gravid?
Solstrålene mine Skrevet 31. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2015 Tusen takk tjohopp Hvis du har tid og mulighet så lurer jeg på en liten ting.. Jeg tok to CB digital tester i dag.. Begge viste gravid. Men en time senere fikk jeg mensen :/ tror du fortsatt at jeg er gravid eller kan det være jeg har en MA ? Bare hvis du vil se på det
Solstrålene mine Skrevet 31. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2015 Er ny her .. Så jeg viste ikke at man skal svare under ditt svar.. Men da ser du at jeg har svart videre under
Tjohopp Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Jeg får ikke opp noe at det skal gå galt. Hvordan går det med deg?
Solstrålene mine Skrevet 31. august 2015 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2015 Tusen hjertelig takk for at du tar deg tid til å svare meg Jeg blør fremdeles :/ har fylt ett og etthalvt bind.. Men håper fremdeles Tar en test til i morgen tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå