Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Hadde ikke pose til førstemann også født på vinteren men nå med andremann tenker jeg mer på det. Skal jo opp og ut for å levere i Bhg. Hva ville dere gjort? Og ikke minst, hvilke pose? Hva har man på babyen i bilstolposeen? Anonymous poster hash: 72c86...4cb
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Hvis du kjøper en god pose ville jeg bare hatt tynn ull under. Jeg fikk bestemor til å strikke en pose med armer, altså en dress, men pose...(åh, så bra forklart). Kunne brukes i vogna og i stolen. Veldig kjekt Hadde en liten pose til bilstolen og, uten armer, og den haddej eg bare tynn ull oppi Anonymous poster hash: 60c23...04d
SuperFries Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Det blir fort altfor varmt i bilen for en pose. Jeg ville bare kledd på ungen ull, og lagt teppe over.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Ett av mine beste kjøp var Voksi Move posen til minstemann. Høstbaby, skulle levere storebrødre i bhg og skole. Mye drittvær her jeg bor, ofte regn og kald vind. Var genialt. han pleide å våkne halv 9 tiden, da var det bare å mate, og skifte bleie og ta han i posen. Slapp å ta på mengder med klær (bruker ikke ull, kun bomull her, og han var alltid varm uten å bli klam) eller tenke på at teppe var på. Var bare å åpne posen og slenge han nedi fiks ferdig på 123.. Perfekt for travle morgener med levering av skolebarn og bhgbarn. Anonymous poster hash: c9ef5...5a4
☆☆☆ Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Pose var genialt for oss, babyen vart satt i setet i pysjen/body og strømpis for levering i bhg/ein tur på butikken osv. Slapp unna med å skulle kle på den ungen som var 1 1/2 år på den tida. På lengre turar var det berre å opne posen når setet var vel installert i bilen.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #6 Skrevet 31. august 2015 Og når bilen var oppvarmet, så dro jeg selvsagt ned glidlåsen, og når vi var inne i bhg\butikk osv.. så tok jeg bare å åpnet posen. Anonymous poster hash: c9ef5...5a4
☆☆☆ Skrevet 31. august 2015 #7 Skrevet 31. august 2015 Brukte forresten bilstolposen som vognpose i bagen på søskenvogna, som var veldig liten.
Mpus Skrevet 31. august 2015 #8 Skrevet 31. august 2015 Ett av mine beste kjøp var Voksi Move posen til minstemann. Høstbaby, skulle levere storebrødre i bhg og skole. Mye drittvær her jeg bor, ofte regn og kald vind. Var genialt. han pleide å våkne halv 9 tiden, da var det bare å mate, og skifte bleie og ta han i posen. Slapp å ta på mengder med klær (bruker ikke ull, kun bomull her, og han var alltid varm uten å bli klam) eller tenke på at teppe var på. Var bare å åpne posen og slenge han nedi fiks ferdig på 123.. Perfekt for travle morgener med levering av skolebarn og bhgbarn. Anonymous poster hash: c9ef5...5a4 Enig. Voksi move er genial. Lue, zip-up og dra. Når bilen er varm er det bare å ta av luen og åpne posen. Kan gjøres uten baby våkner. Er den absolutt lureste tingen vi kjøpte til andremann som ikke den første hadde.
Linkii87 Skrevet 31. august 2015 #9 Skrevet 31. august 2015 Voksi Move er Genialt! Jeg brukte bare bomull på barnet. Posen er god og varm :-)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #10 Skrevet 31. august 2015 Hadde tidlig januarbarn, og brukte bare teppe over. Det dro jeg bort når det var varmt i bilen. Han hadde blitt kokt i pose. Dumt å ha så lite tøy på pga pose at barnet må kles på hver gang det skal ut av bilen og opp i vogn etc. Anonymous poster hash: 201d6...277
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #11 Skrevet 31. august 2015 Hadde tidlig januarbarn, og brukte bare teppe over. Det dro jeg bort når det var varmt i bilen. Han hadde blitt kokt i pose. Dumt å ha så lite tøy på pga pose at barnet må kles på hver gang det skal ut av bilen og opp i vogn etc. Anonymous poster hash: 201d6...277 Hvorfor må man kle på ungen fra bilstolposen til vogna? Da ligger jo ungen i en varm vinterpose,og trenger jo ikke mer klær på seg. Nei,bilstolpose er gull når en har storesøsken som skal leveres i barnehagen osv.. Anonymous poster hash: 8993d...518
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #12 Skrevet 31. august 2015 Hos oss ble ungen gjennomsvett i pose. Setet med spedbarnsinnlegg er ganske tett. Totalt bortkastet kjøpt. Liten dyne rundt når vi bærer til oppvarmet bil holdt her. Anonymous poster hash: 5c297...a89
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #13 Skrevet 31. august 2015 Jeg er fortsatt usikker på om vi skal ha pose eller ikke. Jeg tenker at det er nok med en vogndyne og regntrekk over. Men her pleier det ikke være så harde vintre:-) Anonymous poster hash: fdca0...6d5
Anonym bruker Skrevet 31. august 2015 #14 Skrevet 31. august 2015 Pose var det beste kjøpet assa.. Anonymous poster hash: 15e72...948
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå