Hvitkløver2020 Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Jeg er bare nysgjerrig på hvor mange av oss som er sykemeldte og hva grunnen er!! Selv har jeg hvert syk.meld.pga blødninger og rygg i tidligere svangerskap.. Er nå på vei med nr 3, og er ekstremt kvalm, kaster opp...blææ,jobber foreløpig, håper det gir seg
Baby_drøm Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 hm.. Lurer på det samme. Jobber foreløpig i en butikk ( står rett opp og ned hele dagen ) og på et kontor hvor jeg sitter hele tiden. Merker at butikkjobben sliter på og kanskje virkelig ikke egner seg. Hvordan er det å sykmelde seg i en jobb, men jobbe i en annen som kanskje fugerer litt bedre?
Jeatryll Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Jeg var sykemeldt 100% i uke 9, og 50% i uke 10 og 11 grunnet mye kvalme/oppkast og var fryktelig sliten. Har også hatt to sa og en exu tidligere i år, så legen mente det var fornuftig å gi kroppen litt ekstra hvile når det sto på som verst. Jobber som sykepleier på en tung sengepost.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 50% sykemeldt grunnet svangerskapskvalme fra uke 6. Anonymous poster hash: 90222...3b7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 Var faktisk syk før jeg ble gravid, og ble bare verre etterpå... Vet ikke hva som feiler, og har jo klussa det til for utredning nå :/ Anonymous poster hash: 2a983...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå