Gå til innhold

Tette eggledere

Anbefalte innlegg

Hei

Har nå hatt lapraskopi og fått påvist tette eggledere, er det noe som kan gjøres med dette? Legen sa de gjorde ikke noe under lap'en. Hadde også noe endometriose. Det han anbefalte var å sjekke livmoren at/om den var helt klar til å ta i mot egg som var befrukta.

Noen som vet om dette gjøres på forskjellige måter? noen som kan anbefale noe? Evt har erfaringer med det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144233730-tette-eggledere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også fått påvist tette eggledere. Kan ikke repareres, men kan bli gravid med IVF.

Fikk også beskjed om at det er en ørliten mulighet saltvannet/fargen de skyller gjennom egglederne åpner dem nok til at jeg kan bli gravid hvis vi fortsetter å prøve, men at det er veldig liten sjanse og IVF er vårt "best bet".

• 3 uker senere...

Takk for svar. De trengte ikke og ville ikke fjerne egglederne hos meg. Fikk påvist endometriose og det brant de vekk, skal gå på Synarela sprayen til jeg begynner på sprøyter, har pcos jeg og. Skal nå til sjekk av livmor de anbefalte det for å sjekke om det var noen polypper der eller andre hindringer. Blir grundig undersøkt nå før 3 forsøk og er glad for det. Gjør alt for at det skal lykkes.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...