Linkii87 Skrevet 30. august 2015 #1 Del Skrevet 30. august 2015 Jeg har et barn på 6 mnd som har blitt for lang for liggedelen. Derfor har vi akkurat byttet over til sportsdelen. Han HATER det. Hylskriker hele tiden. Den ser ikke noe god ut i underlaget. Hva bruker dere? Det er vel alt for varmt med saueskinn? Kom gjerne med andre tips for at han skal trives bedre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipptopp Skrevet 30. august 2015 #2 Del Skrevet 30. august 2015 I overgangsperioden mellom dypvognen og sportsvognen brukte jeg vogndynen under barna. Byttet var på sommeren så trengte ikke den om det ble kaldt, holdt med teppe over på kjølige dager. Men jeg hadde en ekstra vogndyne i tilfelle det var veldig surt. Når høsten kom blir sauefellen og voksiposen tatt i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeling&guttaboyz Skrevet 31. august 2015 #3 Del Skrevet 31. august 2015 Får han god nok støtte? Siden han er 6 mnd kan han kanskje ikke sitte selv ennå. Min eldste måtte bytte ved 4 mnd alder. Hadde en vogn som ikke var "ergonomisk" , dvs nokså rett i ryggen og underlaget. Baby mislikte den sterkt. Måtte kjøpe ny vogn(tfk) hvor han fikk god støtte. Da gikk det fint å bruke sportsdel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linkii87 Skrevet 31. august 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 31. august 2015 Får han god nok støtte? Siden han er 6 mnd kan han kanskje ikke sitte selv ennå. Min eldste måtte bytte ved 4 mnd alder. Hadde en vogn som ikke var "ergonomisk" , dvs nokså rett i ryggen og underlaget. Baby mislikte den sterkt. Måtte kjøpe ny vogn(tfk) hvor han fikk god støtte. Da gikk det fint å bruke sportsdel. Det er en Emmaljunga vogn. Jeg har den på det nederste hakket så han ligger så å si "flatt". Så vet ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linkii87 Skrevet 31. august 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 31. august 2015 I overgangsperioden mellom dypvognen og sportsvognen brukte jeg vogndynen under barna. Byttet var på sommeren så trengte ikke den om det ble kaldt, holdt med teppe over på kjølige dager. Men jeg hadde en ekstra vogndyne i tilfelle det var veldig surt. Når høsten kom blir sauefellen og voksiposen tatt i bruk Takk for tips! Jeg har brukt dynen. Får håper det hjelper. Han har sovet i vognene ihvetfall <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå