Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Hva er best å velge? Anonymous poster hash: 4b144...f88
Mamma til 2 søte Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Kombi er bag i sportsdel. Duo er en egen bag-del og egen sportsdel. Jeg liker duo best. Er nok også det som er mest vanlig.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 http://lmgtfy.com/?q=duovogn+vs+kombivogn Anonymous poster hash: 8fecd...59a
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Duo er greiest etter min mening. Da får du større bag. Og slipper å dra på begge vognene samtidig. Ved kombi er jo bagen satt oppi sportsdelen. Anonymous poster hash: c4107...622
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #5 Skrevet 30. august 2015 Anbefaler veldig kombi. Bagen veier ikke mye, og duo bagen er ikke mye større. Snakk om 1 cm eller 2. Men med kombi har du mulighet til å ta ut kun bagen og ta med inn hvis barnet sover. Du har en "reiseseng" de gørste månedene i vogna. Jeg har november og desember barn, og det er god plass til barn pluss stor voksi pose oppi bagen. Og mine barn er relativt store. Begge over 4 kg ved fødsel, og ene har ligget helt øverst på lengde i alle år. Nå må jeg bare legge til at mine erfaringer er med simo vogn da. Så kan ikke svare for de andre vognmerkene Anonymous poster hash: cc493...e20
Lille krøll Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Hadde også kombi. Bor veldig lite så det var veldig fint å ha bagen inne og hele vognen ute i bilen. Pakket inn baby og bar hele bagen til bilen når vi skulle gå tur. Novemberjente.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 Anbefaler veldig kombi. Bagen veier ikke mye, og duo bagen er ikke mye større. Snakk om 1 cm eller 2. Men med kombi har du mulighet til å ta ut kun bagen og ta med inn hvis barnet sover. Du har en "reiseseng" de gørste månedene i vogna. Jeg har november og desember barn, og det er god plass til barn pluss stor voksi pose oppi bagen. Og mine barn er relativt store. Begge over 4 kg ved fødsel, og ene har ligget helt øverst på lengde i alle år. Nå må jeg bare legge til at mine erfaringer er med simo vogn da. Så kan ikke svare for de andre vognmerkene Anonymous poster hash: cc493...e20 Hadde også kombi. Bor veldig lite så det var veldig fint å ha bagen inne og hele vognen ute i bilen. Pakket inn baby og bar hele bagen til bilen når vi skulle gå tur. Novemberjente. Mulig dette ikke gjelder for alle duovogner, men det er altså ikke noe problem å bære rundt kun bagen til vår vogn og bruke den som dagseng altså. Det gjorde vi hele spedbarnsperioden uten problemer. Anonymous poster hash: 8fecd...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå