Gå til innhold

Duovogn og kombivogn. Hva er forskjellen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best å velge?

Anonymous poster hash: 4b144...f88

Skrevet

Kombi er bag i sportsdel. Duo er en egen bag-del og egen sportsdel.

Jeg liker duo best. Er nok også det som er mest vanlig.

Skrevet

Duo er greiest etter min mening. Da får du større bag. Og slipper å dra på begge vognene samtidig. Ved kombi er jo bagen satt oppi sportsdelen.

Anonymous poster hash: c4107...622

Skrevet

Anbefaler veldig kombi. Bagen veier ikke mye, og duo bagen er ikke mye større. Snakk om 1 cm eller 2. Men med kombi har du mulighet til å ta ut kun bagen og ta med inn hvis barnet sover. Du har en "reiseseng" de gørste månedene i vogna. Jeg har november og desember barn, og det er god plass til barn pluss stor voksi pose oppi bagen. Og mine barn er relativt store. Begge over 4 kg ved fødsel, og ene har ligget helt øverst på lengde i alle år. Nå må jeg bare legge til at mine erfaringer er med simo vogn da. Så kan ikke svare for de andre vognmerkene :)

Anonymous poster hash: cc493...e20

Skrevet

Hadde også kombi. Bor veldig lite så det var veldig fint å ha bagen inne og hele vognen ute i bilen. Pakket inn baby og bar hele bagen til bilen når vi skulle gå tur. Novemberjente.

Skrevet

Anbefaler veldig kombi. Bagen veier ikke mye, og duo bagen er ikke mye større. Snakk om 1 cm eller 2. Men med kombi har du mulighet til å ta ut kun bagen og ta med inn hvis barnet sover. Du har en "reiseseng" de gørste månedene i vogna. Jeg har november og desember barn, og det er god plass til barn pluss stor voksi pose oppi bagen. Og mine barn er relativt store. Begge over 4 kg ved fødsel, og ene har ligget helt øverst på lengde i alle år. Nå må jeg bare legge til at mine erfaringer er med simo vogn da. Så kan ikke svare for de andre vognmerkene :)

Anonymous poster hash: cc493...e20

Hadde også kombi. Bor veldig lite så det var veldig fint å ha bagen inne og hele vognen ute i bilen. Pakket inn baby og bar hele bagen til bilen når vi skulle gå tur. Novemberjente.

Mulig dette ikke gjelder for alle duovogner, men det er altså ikke noe problem å bære rundt kun bagen til vår vogn og bruke den som dagseng altså. Det gjorde vi hele spedbarnsperioden uten problemer. 

Anonymous poster hash: 8fecd...59a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...