Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Bor i liten bygd med reisevei til by men skal innom der snart. Har de vogner man kan kjøpe og ta med seg hjem med en gang? Selger de vogner i alle prisklasser? Vognen kommer nok ikke til å bli sååå mye brukt, så orker ikke legge så mye penger i den. Eneste som er greit er at bagen ikke er knøttliten da vinterpose og sånt nok tar stor plass Anonymous poster hash: fcfed...224
SourApple Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Da vi kjøpte vogn der tilbake i 2010, så måtte den bestilles. Hadde flere ukes leveringstid. Kan du ringe butikken på forhånd og forhøre deg?
Mamma til 2 søte Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Ville ringt og hørt. Vi skulle ha en annen farge enn det de hadde på lager, så den måtte bestilles.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 De har en del vogner på lager, men de har ofte ikke alle farger på lager. Er du ikke kresen på at du absolutt skal ha den vogna i den fargen så finner du sikkert en vogn:) Jeg kjøpte selv en babyjogger der for noen år siden (forresten en fantastisk vogn) og siden jeg måtte ha vogn der og da tok jeg bare en farge de hadde inne:) Anonymous poster hash: eddb4...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå