Gå til innhold

Hei, hvis dere ønsker å bli lest..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spår gjerne litt her inne for å øve meg opp litt. Er en stund siden jeg har gjort dette nå! Men spør i vei, så skal jeg prøve å se hva jeg får frem! Navn er kjempefint (fornavn) fødselsdato er ikke så viktig da jeg ikke klarer å få noe info ut av det..!

Still gjerne spørsmål som ikke bare omhandler kjønn på barnet, det er ikke alltid det ligger fremme hva det blir😀

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil gjerne vite hva du får opp på meg, hva som helst egentlig. Evt om når jeg blir gravid?

Anne Berit

Anonymous poster hash: bfb02...b3b

Skrevet

Enten så er ikke tiden helt riktig/inne eller så prøver du ikke sånn veldig å få barn akkurat nå.enten du eller din partner ikke er så ivrig pga situasjon i livet eller at det er noe "annet" som tar plass? Virker som dette barnet lar vente på seg. Ser en gutt. Som blir unnfanget sent på året i 2016 (sen høst). Er det ettellerannet i livet ditt som ikke er helt som det burde være? Ser noe som er i veien, det kan og være noe ang d å få barn og familiesituasjon ellers.. Stemmer noe av dette?

Skrevet

Du kan jo prøve deg på meg. Hva får du opp om min graviditet.

Mvh Hege

Anonymous poster hash: 1e45a...4a9

Skrevet

Prøv gjerne på meg :-)

Tror du vi blir gravide og om det evt tar lang tid før det klaffer?

Jeg heter Elin.

Skrevet

Ser en komplikasjon av mindre grad, virker ikke som det kommer til å skje noe.. Bare uroligheter? Er jeg helt på villspor?

Skrevet

DERE MÅ LAGE EGET INNLEGG! Går i surr for meg med alle på rad😅

Skrevet

Ser en komplikasjon av mindre grad, virker ikke som det kommer til å skje noe.. Bare uroligheter? Er jeg helt på villspor?

Var denne til Hege ?

Anonymous poster hash: 1e45a...4a9

Skrevet

Har mistet 2 ganger på rad. Kan du se noe graviditet før jul? Hilsen Silje Marlen

Anonymous poster hash: a9fb0...fb4

Skrevet

Vil gjerne bli lest... Hva ser du i forhold til graviditet?

Anette

Anonymous poster hash: 66ada...87f

Skrevet

Jeg lurer på hva du ser generelt på meg framover? Kjærlighet, jobb, familie ? Nina

Anonymous poster hash: ee5ff...1e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...