GÃ¥ til innhold

Hjelp meg plis :( ellaone angrepille og forsinket mens!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring 😩?

Jeg venter og venter.. Tok ellaone en dag eller to før eggløsning, og når er jeg 3-4 dager forsinket! Er ellers alltid presis. Noen andre som har opplevd å få forsinket mens med den typen?

Anonymous poster hash: 40c37...500

Fortsetter under...

Skrevet

Har ikkje erfaring. Men har du tatt graviditetstest då? Husk at stress kan forskyva syklusen. Så har du stressa med at du e redd for å bli gravid kan det vere det som e problemet og.

Skrevet

Ja, tok Ellaone og ble forsinket med ca 4-5 dager.

Anonymous poster hash: 1dae2...c04
Skrevet

Tusen takk for svar! D hjalp litt på med du som også fikk forsinket mens :) har ikke tatt test nei.. Jeg tørr faktisk ikke :/ men om den ikke snart kommer så blir jeg jo nødt for å handle meg en.

Skrevet

Her ble menstruasjonen flyttet med ca 1 uke, begge gangene jeg tok den (gikk en del år mellom de to pillene, sånn, før noen "hugger" for at jeg ikke bruker prevensjon, for det stemmer ikke ;) )

Vent til det er gått 6 dager, så ta en test :)

Anonymous poster hash: 225de...afc
Skrevet

Jeg ble gravid til tross for at jeg tok den raskt etter samleie. 

Anonymous poster hash: 29dbe...c11

Annonse

Skrevet

Jeg ble gravid til tross for at jeg tok den raskt etter samleie. 

Anonymous poster hash: 29dbe...c11

Går en del på om den blir tatt før eggløsning, og om man ikke veier over en viss kg, veier man for mye, funker den dårligere. Samtidig har man noen som har "restens" mot den, altså, den funker rett og slett ikke. Men mensen blir som regel forskyvet litt av den.

Anonymous poster hash: 225de...afc

Skrevet

Vet du hva en angrepille gjør? Den flytter eggløsningen med ca 4-dager så ikke sæden skal være levedyktig til å befrukte egget når det kommer. Siden eggløsningen blir flyttet så kommer natruligvis menstrasjonen også tilsvarende forsinket. Det er med andre ord helt normalt at mensen blir sen.

Anonymous poster hash: 82848...5b8

Skrevet

Ja jeg har tatt angrepille før, men da tok jeg Norlevo. Jeg vet at eggløsningen blir forskøvet, me har faktisk fått mensen når jeg skulle for det om. Var derfor jeg lurte på om noen hadde erfaringer med ellaone. Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...