Gå til innhold

IKM uke 40

Anbefalte innlegg

Dette er det mest spennende av alt! Kjenne etter. Lure på om kanskje...

Syns det er mer frustrerende enn spennende hehe :P

He he. Jeg synest det er mer stress å finne og treffe el. Ventetiden, der man ikke får gjort mer, er spennende.

Ser den. Tror det er derfor jeg har villet vente litt med å teste. Men hvis vi går videre til en ny periode tror jeg kanskje jeg starter da.

Fortsetter under...

28. _Harefrøken, MammaTilNicklas, Vinterblomst
29.
30. siot, Morroklump1
1. Tihil, Trille89
2.
3. Lykke - mamma til 2
4. OPG 

Hei :) Første gang jeg registrerer meg på en slik side. Har vært uten prevensjon siden juni. Etter litt kalkulering tror jeg vi "traff" på riktig "EL"-dag denne gang, så sitter i spenninga og kjenner masse (antakelig innbilte) graviditetstegn som : luft i magen, ømme bryster,  murringer der nede (begynte i dag).... Men så er det jo slik at disse "tegnene" er ganske vanlige for meg uansett, hehe. Prøver å være optimistisk :)

28. _Harefrøken, MammaTilNicklas, Vinterblomst

29.

30. siot, Morroklump1

1. Tihil, Trille89

2.

3. Lykke - mamma til 2

4. OPG

Hei :) Første gang jeg registrerer meg på en slik side. Har vært uten prevensjon siden juni. Etter litt kalkulering tror jeg vi "traff" på riktig "EL"-dag denne gang, så sitter i spenninga og kjenner masse (antakelig innbilte) graviditetstegn som : luft i magen, ømme bryster, murringer der nede (begynte i dag).... Men så er det jo slik at disse "tegnene" er ganske vanlige for meg uansett, hehe. Prøver å være optimistisk :)

Velkommen! :) og håper det klaffer for deg denne måneden :)

Jeg har en del murringer og stikninger i livmor, litt luft i magen, og veldig trøtt??? Unormalt vanskelig å komme seg opp på jobb de siste 2 dagene :)

Annonse

Dette er første fungerende syklus jeg skikkelig har kjent EL, og jeg kjenner godt at den har vært! Er bare 3-4 dpo, og er veldig støl i magen og stuptrøtt og sliten.. (Forbinder selvsagt ikke dette med graviditet, hehe).. Men jeg har ikke hatt dette i de andre fungerende syklusene mine - så det kan jo love godt :D

Annonse

Usjda, _Harefrøken... heldigvis er det håp så lenge det bare er spotting :-)

Fikk helt sinnsykt vondt i magen også.. Ikke menssmerter liksom, mer som om noenhar stukket en kniv inn i navlen og vrir den rundt..

så kjedelig harefrøken   :tristbla:  om det er tante på vei, ønsker jeg deg lykke til neste pp!! 

jeg hadde også sterk magevondt for etpar uker siden, og tror jeg hadde el tidligere enn beregnet.

Hatt endel smerter idag, og puttet på et bind fordi jeg var skråsikker på at blødning kom. Men har ikke kommet noe ennå. ikm er mandag, men regner med å få blødning iløpet av helga egentlig  :fy_fy:  :frown: usj...  

Tidligere i uken ble puppene kjempesprengt men det har avtatt, så føles som jeg har vært gravid og ikke er det lenger. den er kjip! masse symptomer og ikke symptomer er jo like mye symptomer på graviditet  :sminkedokke:

Festeblødning? :) Eller pleier du å spotte så tidlig?  :sukk:

Jeg pleier ikke spotte så tidlig nei.. Men er vel for sent for no festeblødning? Jeg har ikke lest så mye om disse tingene... Jeg har jo IKM 28.(eller 30., litt usikker nå etterhvert..). Eggløsning var 13. eller 14. og vi hadde sex sist den 16. for sambo har jobbet sent hver dag siden da. Så det skal vel ikke være mulig med no festeblødning nå?

Festeblødning? :) Eller pleier du å spotte så tidlig? :sukk:

Jeg pleier ikke spotte så tidlig nei.. Men er vel for sent for no festeblødning? Jeg har ikke lest så mye om disse tingene... Jeg har jo IKM 28.(eller 30., litt usikker nå etterhvert..). Eggløsning var 13. eller 14. og vi hadde sex sist den 16. for sambo har jobbet sent hver dag siden da. Så det skal vel ikke være mulig med no festeblødning nå?

Jeg har lest at festeblødning kan skje alt fra 4-10 dpo.

Tror jeg hadde festeblødning selv i dag. Kom friskt blod på papiret, ikke noe mer enn noen dråper. Tror eggløsning var 18.09

Festeblødning? :) Eller pleier du å spotte så tidlig? :sukk:

Jeg har lest at festeblødning kan skje alt fra 4-10 dpo.

Tror jeg hadde festeblødning selv i dag. Kom friskt blod på papiret, ikke noe mer enn noen dråper. Tror eggløsning var 18.09

Er jo ikke annet å gjøre enn å vente og se :) Krysser fingrene for deg! :)

Samboern har nå minnet meg på at jeg i går sutret fordi det var en tynn stripe blod(som en tråd) i no slimlignende på papiret i går. Det stemmer med noens forklaring av en liten festeblødning. Men jeg vil ikke håpe for mye her nå...

I går fikk jeg en kilefølelse på høyre side av livmor. Det var stikninger, men hver gang det stakk kjentes det ut som noen kilte meg  :roll: Noen som har opplevd det før? Dette er som sagt vår første pp, og jeg har ikke blitt kjent på symptomene enda  :lete:

I går fikk jeg en kilefølelse på høyre side av livmor. Det var stikninger, men hver gang det stakk kjentes det ut som noen kilte meg :roll: Noen som har opplevd det før? Dette er som sagt vår første pp, og jeg har ikke blitt kjent på symptomene enda :lete:

Kan tenkes at det er egget som blir "jobbet" ned mot livmora.

Eller mer blod til livmora. Jeg har tidligere gravediteter kjennt puls i området som første tegn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...