Gå til innhold

IKM uke 40

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, den var positiv! Jeg begynte å hylgrine til helsesekretæren da 😂 Forrige graviditet så begynte jeg å spy med en gang. Så jeg trodde ikke jeg var gravid nå. Jeg kan dele mine symptomer: tett nese om kvelden, pms!!!!, sterke mensensmerter og har svetta som bare det. Har også skjerpet luktesans. Nå er jeg så glad! Har dere noen tips til hvordan jeg skal fortelle det til sambo?

Gratulerer så mye, MammaTilNick!! Hvordan ble det så du fortalte samboer det?😀

Annonse

Herregud, den var positiv! Jeg begynte å hylgrine til helsesekretæren da Forrige graviditet så begynte jeg å spy med en gang. Så jeg trodde ikke jeg var gravid nå. Jeg kan dele mine symptomer: tett nese om kvelden, pms!!!!, sterke mensensmerter og har svetta som bare det. Har også skjerpet luktesans. Nå er jeg så glad! Har dere noen tips til hvordan jeg skal fortelle det til sambo?

Gratulerer så mye, MammaTilNick!! Hvordan ble det så du fortalte samboer det?

Tusen takk :)

Han har bursdag 10.oktober, så jeg pakket inn testen i en gave. Så han fikk bestemme selv når han ville åpne den. Han ville selvfølgelig åpne den med en gang, og han ble litt paff med det samme! Tror ikke han forventet at det skulle klaffe så fort :)

Herregud, den var positiv! Jeg begynte å hylgrine til helsesekretæren da Forrige graviditet så begynte jeg å spy med en gang. Så jeg trodde ikke jeg var gravid nå. Jeg kan dele mine symptomer: tett nese om kvelden, pms!!!!, sterke mensensmerter og har svetta som bare det. Har også skjerpet luktesans. Nå er jeg så glad! Har dere noen tips til hvordan jeg skal fortelle det til sambo?

Gratulerer!! :D

Annonse

Har siden siste SA-en min hatt sykluser på 22-24 dager, og har derfor tatt utgangspunkt i de 2 lengste, på 24 dager. I dag er jeg på dag 25 i denne månedens syklus... har ikke testet etter EL, så kan ikke ta utgangspunkt i det heller..

Menssmerter siden onsdag, men fortsatt ingen TR... Negativ test fredag kveld, og i kveld. Blir litt sprø av dette her kjenner jeg ;)

Skal prøve ikke teste igjen før tirsdags morgen :)

Så kjedelig curoius , da sees vi på uke 44 😊 skal du ha enkel kur denne gangen også ? Jeg har startet på dobbel nå...

Det gjør vi!

Jeg hadde dobbel sist, og jeg skal ikke ta pergo mer ... For nå. Har allerede hatt en del kurer. Men jeg skal ta lap.operasjon/kikkhullsoperasjon 29.okt, så håper dette hjelper på :)

Så kjedelig curoius , da sees vi på uke 44 😊 skal du ha enkel kur denne gangen også ? Jeg har startet på dobbel nå...

Det gjør vi!

Jeg hadde dobbel sist, og jeg skal ikke ta pergo mer ... For nå. Har allerede hatt en del kurer. Men jeg skal ta lap.operasjon/kikkhullsoperasjon 29.okt, så håper dette hjelper på :)

Sniker meg inn fra uke 41 her :-)

Ville bare si at jeg hadde lapraskopi den 26 august, og vil bare ønske deg lykke til! Er det mistanke om endometriose?

Vi har vært prøvere i et år nå, og etter lap i august fjernet de en cyste og litt endo i buken. Dette er første prøvemåneden vår etter operasjon (forsinket mens og EL pga operasjonen) og jeg tror jammen meg at jeg er gravid denne måneden :) fått tre kjeeeempesvake tester (8 og 9 dpo) så operasjonen kan gjøre underverker.

Har også drukket grapefruktjuice frem til EL og tatt Wild Yam etter EL! Håper du blir like heldig som meg (hvis jeg faktisk er gravid da!)

Lykke til, og bare spør hvis du lurer på noe ang operasjonen :)

Det gjør vi!

Ville bare si at jeg hadde lapraskopi den 26 august, og vil bare ønske deg lykke til! Er det mistanke om endometriose?

Vi har vært prøvere i et år nå, og etter lap i august fjernet de en cyste og litt endo i buken. Dette er første prøvemåneden vår etter operasjon (forsinket mens og EL pga operasjonen) og jeg tror jammen meg at jeg er gravid denne måneden :) fått tre kjeeeempesvake tester (8 og 9 dpo) så operasjonen kan gjøre underverker.

Har også drukket grapefruktjuice frem til EL og tatt Wild Yam etter EL! Håper du blir like heldig som meg (hvis jeg faktisk er gravid da!)

Tusen takk for kjekk tilbakemelding!

Jeg har PCO, veeeldig mange folikler/cyster på eggstokkene, som de skal brenne bort.. Høres fælt ut :( Om det er mistanke om endometriose vet jeg ikke, men det kan de vel se i en sånn operasjon? Håper ikke det. Vi har vært prøvere siden august 2014, og har først nå i juli/august fått tilbake mensen av meg selv regelmessig (29-32 dagers sykluser). Så jeg håper operasjonen hjelper oss enda et hakk nærmere en liten spire :)

Utrolig kjekt å lese at det har gått bra med deg !! Krysser fingrene for at testene dine blir sterkere for hver dag :D

Det gjør vi!

Tusen takk for kjekk tilbakemelding!

Jeg har PCO, veeeldig mange folikler/cyster på eggstokkene, som de skal brenne bort.. Høres fælt ut :( Om det er mistanke om endometriose vet jeg ikke, men det kan de vel se i en sånn operasjon? Håper ikke det. Vi har vært prøvere siden august 2014, og har først nå i juli/august fått tilbake mensen av meg selv regelmessig (29-32 dagers sykluser). Så jeg håper operasjonen hjelper oss enda et hakk nærmere en liten spire :)

Utrolig kjekt å lese at det har gått bra med deg !! Krysser fingrene for at testene dine blir sterkere for hver dag :D

De brente bort masse arrvev hos meg, cyster og tømte buken for væske + fjernet litt av bukhinnen :) jeg tror du blir å få kjempegode resultater av operasjonen!

Det værste er faktisk smertene man får i skuldrene etter operasjonen. Måtte sove sittende i et par dager :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...