Gå til innhold

IKM uke 40

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Begynner å bli litt oppblåst, noe jeg alltid blir før tr kommer. Men samtidig kan vel oppblåsthet være et tidlig tegn på graviditet også. Jaja, vi får vente å se 👍 Enn om det klaffer på første forsøk 😁

Hvilken pp er dere i?😊 Vi er i vår første, håper virkelig vi traff på første ☀

10 dpo idag 😊 Har siden fredag hatt hjertebank og høy hvile puls, og har just lest at noen får det når de er gravide, men gjenstår å se 😊 Dette er vår 5 pp5 men første runde med pergotime 😊

Har også hatt murringer og mens smerter siden 4 dpo ☺

10 dpo idag Har siden fredag hatt hjertebank og høy hvile puls, og har just lest at noen får det når de er gravide, men gjenstår å se Dette er vår 5 pp5 men første runde med pergotime

Har også hatt murringer og mens smerter siden 4 dpo ☺

Så spennende, er vel 6-7 dpo nå og er stort sett bare støl nede i magen. Blir spennende å se! Skal du teste før ikm? :)

Annonse

TR har ikke dukket opp helt enda, men har på følelsen at hun vil i løpet av dagen. Ikm i dag :tronderbart:

Hadde på følelsen at jeg kunne være gravid i noen dager, men hva skal man forvente første pp  :ball: Får bare vente på tr nå, om hu ikke kommer i løpet av dagen kan jo en test vurderes i morgen :sol:

TR har ikke dukket opp helt enda, men har på følelsen at hun vil i løpet av dagen. Ikm i dag :tronderbart:

Hadde på følelsen at jeg kunne være gravid i noen dager, men hva skal man forvente første pp :ball: Får bare vente på tr nå, om hu ikke kommer i løpet av dagen kan jo en test vurderes i morgen :sol:

Krysser fingrene for deg!! 😃

Hadde IKM på søndag eller igår. Har hatt sinnsyke mensensmerter i 3 dager nå. Orker ikke å teste, blir så skuffa når den er negativ.  Har ikke hatt så mye symptomer egentlig. Eneste at jeg har svettet mye og har vært plaget av en sur svettelukt, selv om jeg vasker meg ofte.

Nå har jeg fått TR! Hvordan skal jeg egentlig beregne første TR-dag? Noen dager før TR får jeg litt vondt i magen/ustabilt humør, så går dette forholdsvis over men blir erstattet av brunt utflod i 2-4 dager. Etter dette begynner jeg å blø kraftig + menssmerter. Sistnevnte har jeg beregnet som første TR-dag og varer i 7 dager. Beregner jeg første TR-dag rett eller skal jeg egentlig begynne å beregne mye tidligere? Er det kanskje noe galt med meg?  

Ut fra den TR dagen jeg har brukt å beregne har jeg en syklus på mellom 28 og 30 dager.....

Tenker å begynne med eggløsningstest i ny periode... men på hvilke dager skal jeg egentlig begynne å teste? Bare rot!

Lykke til med dere andre :)

Nå har jeg fått TR! Hvordan skal jeg egentlig beregne første TR-dag? Noen dager før TR får jeg litt vondt i magen/ustabilt humør, så går dette forholdsvis over men blir erstattet av brunt utflod i 2-4 dager. Etter dette begynner jeg å blø kraftig + menssmerter. Sistnevnte har jeg beregnet som første TR-dag og varer i 7 dager. Beregner jeg første TR-dag rett eller skal jeg egentlig begynne å beregne mye tidligere? Er det kanskje noe galt med meg?  

Ut fra den TR dagen jeg har brukt å beregne har jeg en syklus på mellom 28 og 30 dager.....

Tenker å begynne med eggløsningstest i ny periode... men på hvilke dager skal jeg egentlig begynne å teste? Bare rot!

Lykke til med dere andre :)

Virker som du har akkurat samme syklus som meg :) Jeg regner fra dagen jeg beygnner å blø "ordentlig" :) Som normalt pleier å være samme dag, om jeg ikke får det kvelden før, da regner jeg fra dagen etter :) Jeg blør gjerne mellom 5-7 dager. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...